پنجشنبه, ۲۸ تیر, ۱۴۰۳ / 18 July, 2024
مجله ویستا
چرا کیفیت
۱- کیفیت یک برنامه نیست بلکه یک نگرش به کسب و کار است .
۲- کیفیت بوسیله مشتری و از طریق رضایت او بیان می شود .
۳- کیفیت شامل بهبود مداوم و برطرف کردن موانع می باشد .
۴- فنون و ابزار کیفیت در همه جنبه های کسب و کار قابل بکارگیری هستند .
۵- کیفیت برتری عملکرد را هدف قرار داده است هر چیز کمتر فرصت بهبود است .
۶- کیفیت باعث رضایت مشتری ، کاهش زمان تولید و از بین بردن بازکاری و خطاها می شود .
۷- کیفیت فقط برای تجارت نیست بلکه در سازمان های غیر انتفاعی نیز کاربرد دارد نظیر مدارس ، خدمات بهداشتی درمانی و اجتماعی و دولتی .
۸- اثرات طبیعی مدیریت کیفیت در نتایج مالی و عملکرد موثر است .
وایرال شده در شبکههای اجتماعی
تعمیرکار درب برقی وجک پارکینگ
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
فروش انواع ژنراتور دیزلی با ضمانت نامه معتبر
مسعود پزشکیان ایران دولت چهاردهم دولت سیزدهم محمدجواد ظریف پزشکیان دولت علی باقری رهبر انقلاب رئیس جمهور انتخابات ترور
هواشناسی سلامت پلیس تهران قتل شهرداری تهران تب دنگی پشه آئدس زلزله سازمان هواشناسی تیراندازی عزاداری محرم
قیمت خودرو قیمت طلا واردات خودرو خودرو قیمت دلار مالیات حقوق بازنشستگان بازار خودرو اربعین بازنشستگان سایپا سهام عدالت
عاشورا کربلا امام حسین (ع) تلویزیون وزارت ارشاد سینمای ایران فیلم سینما دفاع مقدس لیلی رشیدی صداوسیما
آزمون سراسری فناوری
دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه ترامپ آمریکا فلسطین جنگ غزه روسیه ترور ترامپ چین جو بایدن
فوتبال پرسپولیس استقلال تراکتور سپاهان نقل و انتقالات علیرضا بیرانوند رئال مادرید باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی لیگ برتر ایران نقل و انتقالات لیگ برتر
هوش مصنوعی سرعت اینترنت تیک تاک ناسا اینترنت گرمایش جهانی اپل شیائومی ربات
کاهش وزن رژیم غذایی گرمازدگی آلزایمر صبحانه نوشابه تخم مرغ افسردگی