چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
چرا کیفیت
۱- کیفیت یک برنامه نیست بلکه یک نگرش به کسب و کار است .
۲- کیفیت بوسیله مشتری و از طریق رضایت او بیان می شود .
۳- کیفیت شامل بهبود مداوم و برطرف کردن موانع می باشد .
۴- فنون و ابزار کیفیت در همه جنبه های کسب و کار قابل بکارگیری هستند .
۵- کیفیت برتری عملکرد را هدف قرار داده است هر چیز کمتر فرصت بهبود است .
۶- کیفیت باعث رضایت مشتری ، کاهش زمان تولید و از بین بردن بازکاری و خطاها می شود .
۷- کیفیت فقط برای تجارت نیست بلکه در سازمان های غیر انتفاعی نیز کاربرد دارد نظیر مدارس ، خدمات بهداشتی درمانی و اجتماعی و دولتی .
۸- اثرات طبیعی مدیریت کیفیت در نتایج مالی و عملکرد موثر است .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست