چهارشنبه, ۲ خرداد, ۱۴۰۳ / 22 May, 2024
مجله ویستا

تبلیغات از طریق sms


تبلیغات از طریق sms

تبلیغات از طریق تلفن همراه فرصت های بسیاری را برای شرکت های مختلف ، در جهت تبلیغات تجاری ویا تداوم ارتباط با مشتریان به وجود آورده است. تبلیغ با استفاده از فناوری اطلاعات و …

تبلیغات از طریق تلفن همراه فرصت های بسیاری را برای شرکت های مختلف ، در جهت تبلیغات تجاری ویا تداوم ارتباط با مشتریان به وجود آورده است. تبلیغ با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات متل smsهم از نظر کمی می تواند بسیار گسترش یابد و هم از نظر کیفی با سیتم های تعاملی اطلاع رسانی ارتقاء می یابد.

ایده اضافه کردن smsیا سرویس پیام کوتاه به امکانات تلفن همراه،در دهه ۱۹۸۰ شکل گرفت.اولین smsدر دسامبر ۱۹۹۲ به وسیله آقای ورث به آقای ریچارد در کشور انگلستان ارسال شد.

نقاط قوت وضعفsms

امروزه مدیران بازازیابی،smsرا به عنوان تکنولوژی نوینی برای ارائه سرویس بهتر به مشتریان ب کار می گیرند. در نتیجه این تفکر، ارائه خدمات متنوع به مشتریان به سهولت مسیر بوده و شرکت می تواند با مشتریان بالفعل و بالقوه خود به راحتی ارتباط برقرار کند.اما اینکه توان به کارگیری به عنوان یک رسانه تبلیغاتی موثر را دارد یا خیر، به شناخت دقیق مزایا و معایب آن از یک طرف و مقایسه آن با سایر رسانه های تبلیغات از طرف دیگر بستگی دارد. تا از این رهگذر امکان انتخاب و به کارگیری صحیح آن فراهم آید.

مزایای sms

مهم ترین مزایای smsعبارتند از:

دسترسی دائم: صاحبان تلفن همراه، این وسیله را در اکثر اوقات شبانه روز ودر اکثر اماکن همراه خود دارند.