دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 May, 2024
رسانه تأثیرگذار چیست
رسانه هنگامی تغییردهنده انسانهاست که برنامهای برای تغییر آنها بسازد.
مفهوم این سخن این است که انسانها امروزه تا حدود زیادی تحت تأثیر رسانهها و بویژه رسانههای دیداری و شنیداری (رادیو و تلویزیون) هستند و خواه یا ناخواه برنامههای این دو رسانه تأثیر چشمگیری بر روی زندگی ایشان دارد.رسانه، مخاطب خود را نه به صورت یکجا و از یک سن بلکه به صورت پراکنده و هر برنامه با مخاطبسازی خاص خویش به دست میآورد.
به نظر شما نقش ما امروز در برابر رسانه چه میتواند باشد؟
اشتباه نکنیم! ما تنها بیننده تلویزیون و یا شنونده رادیو نیستیم!
بسیاری از مفاهیم بلند و ارزشمند بشری را میتوان در قالبهای هنری جذاب ارائه داد.
از سویی دیگر نمیتوان از بیننده یا شنونده خواست تا جذابیت را کنار بگذارد و تنها به معنا و مفهوم ارائه شده توجه داشته باشد که این نقض تکنیک در هنر است.
بحثی که میتوان مطرح کرد؛ این است که در شرایط کنونی با چه التزامی حجم برنامههای پخش شده باید زیاد باشد؟
آیا اگر در تولید کیفیت بالا ناتوانیم باید با افزایش کمی و ارائه برنامههایی در قالب گفتوگو در اصطلاح کانداکتور برنامه را پر کنیم. آنچه مخاطب از یک شبکه رادیویی و یا تلویزیونی طلب میکند قطعاً حجم بالای برنامه نیست. که این حجم بالا در کنار تعدد شبکهها زمینه انتخاب بهتر را فراهم خواهد ساخت.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ابراهیم رئیسی رئیسی سقوط بالگرد رئیسی ایران بالگرد سقوط بالگرد شهادت شهادت ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم
هلال احمر تهران سردار رادان هواشناسی پلیس سانحه بالگرد رئیسی سیل سلامت آموزش و پرورش مشهد سیل مشهد بارش باران
یارانه بورس قیمت خودرو قیمت دلار خودرو قیمت طلا دلار بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو مالیات قیمت سکه
سینما هنرمندان تلویزیون شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی سینمای ایران لیلا حاتمی نمایشگاه کتاب زری خوشکام علی حاتمی کتاب
قرآن دانش بنیان تجهیزات پزشکی
روسیه رژیم صهیونیستی سوریه اتحادیه اروپا ولادیمیر پوتین غزه اسرائیل فلسطین جنگ غزه آمریکا حماس چین
فوتبال پرسپولیس استقلال ابراهیم رییسی لیگ برتر انگلیس لیگ برتر لیگ برتر ایران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتور بازی بارسلونا
سامسونگ هوش مصنوعی فناوری تبلیغات موبایل اپل اینترنت نمایشگاه ایران هلث هواپیما
رژیم غذایی سرطان استرس آلزایمر سازمان غذا و دارو کاهش وزن افسردگی مغز انسان