چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
سواد رسانهای خود را بالا ببریم
هیچوقت به درخواست رنگارنگ رسانههای مختلف از شما برای حضورتان فکر کردهاید؟ بخشهایی مانند "نظرات شما"، که همراه با طرح پرسشهای هدفمند از شماست یا "عکسهای شما"، "شما بنویسید" ،" ارسال عکس"، " تجربه شما" و...
این التماس دعای رسانهها از مخاطبان خود بیحکمت نیست، چراکه در دنیای رسانههای جدید، شما (مخاطب) تنها مصرفکنندگان اطلاعات نیستید، بلکه میتوانید به مدد فنآوریهای نوین، بهراحتی نظر خود را منتشر کنید.
در چنین شرایطی، متخصصان ارتباطی امروز معتقدند، ارتباط از حالت فرد با جمع به صورت جمع با جمع درآمده و فرایند ارتباط مخاطبمحور شده است. در این بین تنوع کانالهای ارتباطی و چند رسانهای، قدرت انتخاب شما (مخاطبان) را هم افزایش داده، پس خیلی روشن است که در این رقابت فشرده، مدیران و تصمیمگیران رسانهها به دنبال شما باشند تا کالای آنها که همان پیام مورد نظرشان است را ببنید و بشنوید و بخوانید و احتمالا تاثیر بگیرید...
اما بد نیست در کنار تشویقهای رسانهها برای مشارکت در مباحثشان، سواد رسانهای خود را هم بالا ببرید تا بازی نخورید.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران دولت سیزدهم روز دختر دولت رئیس جمهور سید ابراهیم رئیسی رافائل گروسی مجلس شورای اسلامی حجاب رهبر انقلاب انتخابات انتخابات مجلس
قتل هواشناسی تهران شهرداری تهران فضای مجازی پلیس بارش باران آموزش و پرورش وزارت بهداشت سلامت شهرداری سازمان هواشناسی
قیمت طلا خودرو نمایشگاه نفت مالیات حقوق بازنشستگان گاز مسکن قیمت خودرو قیمت دلار ایران خودرو بازار خودرو بانک مرکزی
نمایشگاه کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون محمدمهدی اسماعیلی کتاب سینمای ایران سریال دفاع مقدس موسیقی تئاتر سینما فیلم
اینوتکس دانشجویان دانش بنیان
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین جنگ غزه رفح حماس آمریکا روسیه چین حمله به رفح ترکیه
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ قهرمانان اروپا دورتموند لیگ برتر ذوب آهن نساجی بازی لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران رئال مادرید
تبلیغات اپل عیسی زارع پور اینترنت گوگل سامسونگ ناسا نوآوری آیفون آب مایکروسافت
سرطان قلب آسم کمردرد اعتیاد ناباروری بیماران خاص بیمه سبزیجات