VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۳ -
4 February 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
زیان سازی
ایران خودرو
سایپا
خودرو
صنعت خودرو
خودروسازی
خودروسازان
قیمت خودرو
دولت
بخش خصوصی
بازار خودرو
صنعت
۶ ساعت قبل / سایت انتخاب
واگذاری سهام ایرانخودرو کلید خورد / موافقت سران قوا با واگذاری به کروز؟
پس از ۲۳ سال از اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا سرانجام تصمیم به خصوصیسازی صنعت خودروسازی کشور گرفت. بر اساس نامهای که از سوی این شورا به هیأت تجدیدنظر شورای رقابت ارسال شده، جمعبندی نهایی درباره واگذاری ایرانخودرو به بخش خصوصی انجام شده است. این تصمیم در حالی اتخاذ میشود …
۸ ساعت قبل / سایت رکنا
دشمنان خصوصی سازی از نظر رهبر معظم انقلاب چه کسانی هستند؟ + فیلم
رکنا اقتصادی: طی روزهای اخیر عده ای مخالف واگذاری مدیریت ایران خودرو به عنوان زیان ده ترین شرکت کشور به سهامداران این شرکت می باشند. بازخوانی بیانات رهبر انقلاب درباره دشمنان خصوصی سازی و سیاست های اصل 44، بسیاری از ابهامات و نقاط تاریک را روشن می کند.
خصوصی سازی
رهبر انقلاب
خصوصی سازی
رهبر انقلاب
۱۲ ساعت قبل / خبرگزاری ایلنا
دولت نمیخواهد خودروسازیها را رها کند؛ منافع ملی قربانی شخصی!
با وجود اعلام مکرر ضرورت خصوصیسازی خودروسازان دولتی، روند این فرآیند هنوز با چالشهای زیادی روبروست. در حالی که خودروسازان به عنوان یکی از بزرگترین زیاندهندگان اقتصادی کشور شناخته میشوند، خصوصیسازی واقعی همچنان در جادهای پر پیچ و خم قرار دارد. اما سوال اینجاست که چرا این موضوع هنوز به سرانجام نرسیده …
خودرو
خودرو
۲ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۱/۱۳ / خبرگزاری ایسنا
از پیشبینی تا واقعیت آینده صنعت خودرو/ خودروسازان ۲۵۰ همت به زنجیره تامین بدهکارند
دبیر انجمن قطعهسازان ضمن تاکید بر اینکه قیمتگذاری دستوری از جمله مشکلاتی است که طی سالهای اخیر بلای جان صنایع و اقتصاد کشور شد و بدهی ۲۰۰ همتی دو خودروساز بزرگ به زنجیره تامین ماحصل همین دستورها است عنوان کرد که فاصله گرفتن از قیمتگذاری دستوری و تغییر نقش حاکمیت به سیاستگذار و ناظر، در حال حاضر، …
قیمتگذاری دستوری خودرو
خودروسازی
قیمتگذاری دستوری خودرو
خودروسازی
قطعهسازی
زیان انباشته
۴ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۱/۱۱ / سایت بورس نیوز
بدهی ۲۰۰ هزار میلیارد تومانی و زیان انباشته ۱۸۵ هزار میلیارد تومانی در صنعت برق کشور
مجری طرحهای بهینهسازی مصرف توانیر گفت: مجموعه صنعت برق کشور (شرکت توانیر و تولید برق حرارتی) بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی انباشته دارد که در صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ حسابرسی این شرکتها تصریح و به تایید سازمان حسابرسی نیز رسیده است.
برقی
صنعت برق
برقی
صنعت برق
توانیر
مصرف برق
۴ روز قبل / ۱۴۰۳/۱۱/۱۱ / خبرگزاری ایلنا
اعتراض کارگران هندی صنعت برق به خصوصیسازی
صنعت توزیع برق در هندوستان در سالهای اخیر در شرایط بحران اقتصادی پس از کرونا متحمل زیان مقطعی شد و همین موضوع بهانهای برای آغاز روند خصوصیسازی در این صنعت بوده است.
اعتراض کارگران هندی
اعتراض کارگران هندی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ سایت انتخاب
توانیر: صنعت برق ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و ۱۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارد / در ۳ سال گذشته، درآمدها، تکافوی هزینهها را نمیدهد، چه برسد به آنکه بتوان سرمایهگذاری کرد
مجری طرحهای بهینهسازی مصرف توانیر گفت: مجموعه صنعت برق کشور (شرکت توانیر و تولید برق حرارتی) بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی انباشته دارد که در صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ حسابرسی این شرکتها تصریح و به تایید سازمان حسابرسی نیز رسیده است.
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ خبرگزاری برنا
صنعت برق ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی دارد
برنا - گروه اقتصادی؛ مجری طرحهای بهینهسازی مصرف توانیر گفت: مجموعه صنعت برق کشور (شرکت توانیر و تولید برق حرارتی) بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی انباشته دارد که در صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ حسابرسی این شرکتها تصریح و به تایید سازمان حسابرسی نیز رسیده است.
برق
صنعت
برق
صنعت
بدهی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ روزنامه دنیای اقتصاد
صنعت برق کشور 200 همت بدهی انباشته دارد
مجری طرحهای بهینهسازی مصرف توانیر گفت: مجموعه صنعت برق کشور بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی انباشته حسابرسی شده دارد.
توانیر
صنعت برق کشور
توانیر
صنعت برق کشور
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ خبرگزاری دانشجو
صنعت برق ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و ۱۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارد
مجری طرحهای بهینهسازی مصرف توانیر گفت: مجموعه صنعت برق کشور (شرکت توانیر و تولید برق حرارتی) بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی انباشته دارد که در صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ حسابرسی این شرکتها تصریح و به تایید سازمان حسابرسی نیز رسیده است.
صنعت برق
مصرف برق
صنعت برق
مصرف برق
شرکت توانیر
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ سایت رکنا
بدهی 200 هزار میلیارد تومانی صنعت برق کشور
رکنا اقتصادی: مجری طرحهای بهینهسازی مصرف توانیر گفت: مجموعه صنعت برق کشور (شرکت توانیر و تولید برق حرارتی) بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی انباشته دارد که در صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ حسابرسی این شرکتها تصریح و به تایید سازمان حسابرسی نیز رسیده است.
وزارت نیرو
وزارت نیرو
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
/ سایت برق نیوز
صنعت برق ۲۰۰ همت بدهی و ۱۸۵ همت زیان انباشته دارد
مجری طرحهای بهینهسازی مصرف توانیر گفت: مجموعه صنعت برق کشور (شرکت توانیر و تولید برق حرارتی) بیش از ۱۸۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی انباشته دارند که درصورتهای مالی سال ۱۴۰۲ حسابرسی این شرکتها تصریح و به تایید سازمان حسابرسی نیز رسیده است.
مسعود خانی
سندیکای تولیدکنندگان برق
مسعود خانی
سندیکای تولیدکنندگان برق
بدهی صنعت برق
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
/ سایت شهر بورس
خصوصی سازی؛ کلید حل مشکلات صنعت خودرو
قیمت گذاری دستوری باعث شده تا خودروسازان وارد مدار زیان ناخالص شوند و وقتی شما زیان ناخالص دارید، بحث ساختار مالی وسرمایهای کمکی به شرایط نمیکند.
خودرو
خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
/ خبرگزاری شفقنا
یک منتقد: سریالهایی هستند که هزینه آنها به ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیارد تومان میرسد/ ۹۰ درصد پلتفرمها زیانده هستند | شفقنا
شفقنا- شاهین امین معتقد است نه تنها در سریالسازی بلکه در عرصههای دیگر نمایشی هم دایره فعالیت به دلیل برخورد سلیقهای یا مسائل اقتصادی تنگ شده است. پرسش این است که چرا سریالهای پرمخاطبی که در پلتفرمها تولید و پخش میشوند، در تلویزیون امکان تولید یا حتی پخش ندارند؟ مردم که این آثار را به [ ]
اقتصاد آزاد
برنامه مالی مشخص
اقتصاد آزاد
برنامه مالی مشخص
سریال سازی
شاهین امین
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
/ سایت دنیای خودرو
قطع مکرر انشعابات قطعه سازان عامل کاهش تولید خودروسازان
مسعود حسنپور: قطع مکرر برق، گاز و آب در کارخانههای قطعهسازی، علاوهبر ایجاد تعطیلیهای اجباری، منجر به ضرر و زیانهای سنگین برای تولیدکنندگان شده و حتی بر میزان تولید خودروسازان تاثیر کاهشی گذاشته است
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
/ سایت تجارت نیوز
۹۰ درصد پلتفرم ها زیان ده هستند / گردش مالی ۳ تا ۴ هزار میلیارد تومانی پلتفرم ها در سال
دیگر مسئله صرفا صداوسیما نیست، حتی بودجه هنگفتی که دریافت میکند و اینکه مخاطب مطلوب ندارد هم دغدغه نیست، مسئله این است که فیلمسازی و سریالسازی در همه جا یک صنعت جهانی است. در همه جا به جز ایران.
صدا و سیما
فیلم
صدا و سیما
فیلم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
/ سایت خبرآنلاین
گردش مالی پلتفرمها سالی ۳ تا ۴ هزار میلیارد تومان است/ بین ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان هزینه ساخت هر قسمت یک سریال است/ ۹۰ درصد پلتفرمها زیان ده هستند
شاهین امین معتقد است نه تنها در سریالسازی بلکه در عرصههای دیگر نمایشی هم دایره فعالیت به دلیل برخورد سلیقهای یا مسائل اقتصادی تنگ شده است. پرسش این است که چرا سریالهای پرمخاطبی که در پلتفرمها تولید و پخش میشوند، در تلویزیون امکان تولید یا حتی پخش ندارند؟ مردم که این آثار را به هر حال تماشا میکنند …
هنرمندان
تلویزیون
هنرمندان
تلویزیون
ساترا
شبکه نمایش خانگی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت اقتصاد معاصر
هشدار درباره خصوصیسازی خودروسازها/ زیان انباشته دو خودروساز کم شد
کارشناس بازار سرمایه درباره واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا گفت: چالشهایی مانند نبود شفافیت در قیمتگذاری و بیتفاوتی در ارزیابی توان مدیریتی خریداران، مسیر خصوصیسازی این دو خودروساز بزرگ را با ابهاماتی مواجه کرده است.
خودرو
ایران خودرو
خودرو
ایران خودرو
کروز
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت بورس 24
دلیل تغییرات سود عملیاتی میهن چه بود؟
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت بیمه میهن در خصوص دلایل تغییرات سود و زیان عملیاتی دوره 9 ماهه نسبت به دوره مشابه سال قبل شفاف سازی کرد.
بیمه میهن
بیمه میهن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت گسترش نیوز
سرگردانی کارگران در راهروهای تامین اجتماعی | ماجرا چیست؟
اگر سازمان تامین اجتماعی قرار است به بدترین شکل به موضوع مشاغل سخت و زیانآور رسیدگی کند، بهتر است قبل از ورود افراد به این مشاغل، شفاف سازی های لازم را انجام دهد و از این امر جلوگیری کند که افراد با امید به بازنشستگی، خطرات را به جان بخرند!
سازمان تامین اجتماعی
مشاغل سخت
سازمان تامین اجتماعی
مشاغل سخت
حقوق کارگران
بازنشستگان تامین اجتماعی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت اقتصادآنلاین
ایران خودرو و سایپا باید هر چه زودتر به بخش خصوصی واقعی واگذار شوند/ همزمان با افت کیفیت، بازار صادرات خودرو را هم از دست دادیم
در حالی که دولتها همواره ادعای حمایت از خصوصیسازی را داشتهاند، اما واقعیتها حکایت از ادامه تسلط بخش دولتی بر دو خودروسازی بزرگ کشور دارد. علیرغم سهم جزئی دولت در ایرانخودرو و سایپا، همچنان این دو شرکت تحت کنترل دولت باقی ماندهاند و زیانهای انباشته و بحرانهای مدیریتی آنها از اصلاحات ضروری عقب …
خودرو
خودروسازی
خودرو
خودروسازی
قیت خودرو
خصوصی سازی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ روزنامه صمت
زیان سنگین خاموشیها به قطعهسازان
قطع برق و گاز صنعت خودرو و قطعهسازی کشور را تحت تأثیر قرار داده است. کارشناسان نیز معتقدند که ادامه این فرآیند، کاهش تولید قطعات و اختلال در زنجیره تأمین را در پی دارد. آیا دولت برای حل این بحران، خسارتها را جبران میکند یا این هزینهها از جیب مردم تأمین خواهد شد؟
خودرو
قطعهسازان خودرو
خودرو
قطعهسازان خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت اقتصاد ۲۴
چرا قفل خصوصیسازی صنعت خودرو در ایران شکسته نمیشود؟/ دولت چارهای جز واگذاری و بازتعریف قوانین ندارد | اقتصاد24
یک کارشناس صنعت خودرو میگوید: موضوع خصوصی سازی صنعت خودرو در هر دولت مطرح میشود. اگر قانون را کالبد شکافی کنید، آمده است که کارخانجات دولتی که زیانده و در آستانه ورشکستگی هستند، سیاستگذار باید مسیر را تسهیل کند تا آنها به بخش خصوصی واگذار شوند. اما آیا درهمین پنج سال گذشته حضور و تصدیگری دولت در …
صنعت خودروسازی
قیمت خودرو
صنعت خودروسازی
قیمت خودرو
ایران خودرو
خودروسازی سایپا
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت اقتصاد ۲۴
سودجویی تامین اجتماعی در مقابل بازنشستگی مشاغل سخت و زیانآور | اقتصاد24
اگر تامین اجتماعی قرار است به بدترین شکل به موضوع مشاغل سخت و زیانآور رسیدگی کند، بهتر است قبل از رفتن افراد به سراغ این مشاغل، شفافسازی کند و مانع از آن شود که افراد با امید به بازنشستگی، آسیب را به جان بخرند!
تامین اجتماعی
سن بازنشستگی در ایران
تامین اجتماعی
سن بازنشستگی در ایران
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ روزنامه شرق
شرایط بازنشستگی با مشاغل سخت و زیان آور
اگر تامین اجتماعی قرار است به بدترین شکل به موضوع مشاغل سخت و زیانآور رسیدگی کند، بهتر است قبل از رفتن افراد به سراغ این مشاغل، شفافسازی کند و مانع از آن شود که افراد با امید به بازنشستگی، آسیب را به جان بخرند!
بازنشستگی
تامین اجتماعی
بازنشستگی
تامین اجتماعی
مشاغل سخت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ سایت تجارت نیوز
برخورد سودجویانه تامین اجتماعی با بازنشستگی سخت و زیانآور
اگر تامین اجتماعی قرار است به بدترین شکل به موضوع مشاغل سخت و زیانآور رسیدگی کند، بهتر است قبل از رفتن افراد به سراغ این مشاغل، شفافسازی کند و مانع از آن شود که افراد با امید به بازنشستگی، آسیب را به جان بخرند!
تامین اجتماعی
تامین اجتماعی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ خبرگزاری ایلنا
برخوردِ سودجویانه تامین اجتماعی با بازنشستگی سخت و زیانآور/ با وضعیت فعلی نباید در مشاغل سخت و زیانآور کار کرد!
اگر تامین اجتماعی قرار است به بدترین شکل به موضوع مشاغل سخت و زیانآور رسیدگی کند، بهتر است قبل از رفتن افراد به سراغ این مشاغل، شفافسازی کند و مانع از آن شود که افراد با امید به بازنشستگی، آسیب را به جان بخرند!
سازمان تامین اجتماعی
بازنشستگی سخت و زیان آور
سازمان تامین اجتماعی
بازنشستگی سخت و زیان آور
سختی و زیان آور
علیرضا فتحی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
/ روزنامه دنیای اقتصاد
نقشه اقتصادی خودویرانگر
بررسی تاریخ دوران مدرن حاکی از آن است که بحران اقتصادی ونزوئلا وضعیت منحصر به فردی دارد. اقتصاد نفتی ونزوئلا در حالی 74درصد منقبض شده است که برخلاف نمونههای مشابه، این کشور درگیر جنگ نیست و در آن انقلاب یا فروپاشی حکومت اتفاق نیفتاده است. نکته مهم درباره بحران ونزوئلا این است که حاصل یک اتفاق یا عوامل …
تحریم های اقتصادی
اقتصاد ونزوئلا
تحریم های اقتصادی
اقتصاد ونزوئلا
سیاستهای اقتصادی
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
/ سایت تریبون اقتصاد
حمله تند رئیس انجمن قطعهسازان خودرو به نمایندگان مجلس
«انجمن قطعهسازان خودرو کشور متشکل از ۱۷ استان قطعهساز است. استفاده از بخش خصوصی بالغ مطالبهگر، برای مدیران بهتر است و اگر زمانی مجموعه حاکمیت ما به سمتی برود که مطالبهگر نباشد، نمایندگان مجلس جلوی آن را بگیرند. صنعت خودروی زیاندیدهی ورشکسته، روی دست دولت مانده است و دولت قصد خصوصیسازی آن را دارد.»
بخش خصوصی
خودرو
بخش خصوصی
خودرو
دولت
قطعه سازان
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
/ سایت بورس 24
توضیحاتی از «چافست»
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت افست در خصوص افزایش زیان عملیاتی دوره سه ماهه منتهی به 1403.09.30 نسبت به دوره مالی سه ماهه مشابه شفاف سازی کرد.
چافست
چافست
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
/ سایت بورس 24
چرایی تغییرات سود عملیاتی ولبهمن بررسی شد
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت لیزینگ بهمن در خصوص دلایل تغییر سود (زیان) عملیاتی نسبت به دوره مشابه سال قبل شفاف سازی کرد.
ولبهمن
ولبهمن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
/ سایت بورس 24
توضیحات «حافرین» در خصوص زیان
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت ریل پرداز نو آفرین در خصوص دلایل زیان غیر عملیاتی شفاف سازی کرد.
حافرین
حافرین
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
/ سایت بورس 24
بشنویم از توضیحات «دسبحا» در خصوص صورت مالی
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت دارویی سبحان در خصوص افشای دلایل تغییر بیش از ۳۰ درصدی سود(زیان) عملیاتی شفاف سازی کرد.
دسبحا
کدال دسبحا
دسبحا
کدال دسبحا
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
/ خبرگزاری ایرنا
ابرهای زیان از آسمان خودروسازی کنار میرود؟
تهران- ایرنا- آن طور که در خبرها آمده است، صورتهای مالی رسمی منتشره از سوی شرکت ایرانخودرو برای ۹ ماهه نخست سال جاری، از کاهش قابل توجه زیانسازی این شرکت بزرگ حکایت دارد. مطابق آمار و ارقام مندرج در سامانه کدال، ایرانخودرو برای نخستین بار پس از سالها، توانسته با مدیریت هزینه در بخشهای مختلف اعم …
قانون تجارت
شرکت ایرانخودرو
قانون تجارت
شرکت ایرانخودرو
ایران خودرو
زیان عملیاتی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
/ سایت بورس 24
افزایش سودعملیاتی «غنوش» توضیح داده شد
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت نوش مازندران در خصوص الزام به افشای دلایل تغییر سود (زیان) عملیاتی شفاف سازی کرد.
غنوش
سهام غنوش
غنوش
سهام غنوش
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
/ سایت تجارت نیوز
زیان سنگین خاموشیها به قطعهسازان خودرو/ خسارتها از جیب مردم پرداخت میشود
قطع برق و گاز صنعت خودرو و قطعهسازی کشور را تحت تأثیر قرار داده است. کارشناسان نیز معتقدند که ادامه این فرآیند، کاهش تولید قطعات و اختلال در زنجیره تأمین را در پی دارد. آیا دولت برای حل این بحران، خسارتها را جبران میکند یا این هزینه ها از جیب مردم تأمین خواهد شد؟
قطعه سازان
تولید خودرو
قطعه سازان
تولید خودرو
قطعی برق صنایع
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
/ سایت بورس 24
چرایی زیان سازی «سکارون» را اینجا بخوانید
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت سیمان کارون اظهار داشت در دوره ۹ ماهه منتهی به ۱۴۰۳.۰۹.۳۰، با زیان عملیاتی مواجه شده است.
سکارون
سکارون
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
/ سایت بورس 24
دلیلی افزایش سود و زیان کساپا چه بود؟
به گزارش کدال نگر بورس 24،سایپا شیشه در خصوص تغییرات سود و زیان شفاف سازی کرد.
کساپا
کساپا
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
/ سایت خبرفوری
اول اعتماد سازی، بعد تشویق به سرمایهگذاری!
یک کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه گفت: این مدت شرایط بورس خوب بوده اما زیان مردم را جبران نکرده است و ریز ابزارهایی همچون دامنه نوسان تاثیر منفی بر بازار سرمایه داشته است.
بورس
سرمایه گذار
بورس
سرمایه گذار
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
/ سایت بورس 24
شفاف سازی وتوصا در خصوص تغییرات سود عملیاتی
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در خصوص دلایل تغییرات بیش از 30 درصدی سود(زیان) عملیاتی میاندوره ای سال جاری نسبت به دوره مش...
وتوصا
وتوصا
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
/ سایت تحلیل بازار
ناترازی صنعت و بازار خودرو چگونه حل می شود؟ | تحقق رشد تیراژ و عرضه با مدیریت بخش خصوصی
چالش های قیمت گذاری دستوری، رشد نهاده های تولید و زیان انباشته می تواند بستر ایجاد «ناترازی» در خودروسازان بزرگ کشور را ایجاد کند؛ حل بحران ناترازی فقط با خصوصی سازی میسر است.
صنعت خودرو
تولید خودرو
صنعت خودرو
تولید خودرو
خصوصی سازی خودروسازی
خصوصی سازی صنعت خودرو
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
/ سایت مدارا
لزوم شفاف سازی وزارت راه درخصوص هزینههای روکش آسفالت آزادراه کاشان قم - پایگاه خبری مدارا
به گزارش سایت خبری مدارا؛ مصطفی معینی با اشاره به قطعی برق و ضرر و زیان واحدهای صنعتی و تولیدی منطقه اظهار کرد: یکی از خواستههای مهم صاحبان واحدهای تولیدی
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
/ سایت بورس 24
بیان علت تغییر تغییر سود «زدشت»
به گزارش کدال نگر بورس 24، کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره در خصوص افشای دلیل تغییر بیش از ۳۰ درصدی سود (زیان) عملیاتی شفاف سازی کرد.
زدشت
زدشت
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
/ سایت بورس 24
تغییرات در سود «و ملل» از کجا می آید؟
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت اعتباری ملل در خصوص تغییرات بیش از 30 درصد در سود(زیان) صورت های مالی شفاف سازی کرد.
وملل
سهام وملل
وملل
سهام وملل
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
/ سایت تحلیل بازار
واگذاری مدیریت راه مقابله با ناترازی ایران خودرو؛ زیان ده ترین شرکت دولتی ایران
زیان انباشته ایرانخودرو تا پایان مهرماه ۱۴۰۳ شده که به بیش از ۱۲۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.
صنعت خودرو
خصوصی سازی خودروسازی
صنعت خودرو
خصوصی سازی خودروسازی
ایران خودرو
وزارت صمت
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
/ سایت تجارت نیوز
چرا نظام بانکی کشور با مشکلات متعددی مواجه است؟
معاون سابق بیمه و بانک وزارت اقتصاد در خصوص چالشهای نظام بانکی گفت: عوامل مختلفی همچون زیانسازی مدل کسبوکار بانکها، ناترازی مالی، ضعف در اعتبارسنجی و چالشهای فناوری، باعث اختلال در کارکرد این سیستم شده است.
نظام بانکی
نظام بانکی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
/ سایت بنکر
مشکلاتی که بانک ها با آن درگیرند
معاون سابق بیمه و بانک وزارت اقتصاد در خصوص چالشهای نظام بانکی ایران بیان کرد: عوامل متعددی از جمله زیانسازی
نظام بانکی
کسبوکار بانکها
نظام بانکی
کسبوکار بانکها
ناترازی مالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
/ خبرگزاری تسنیم
چالشهای کلیدی نظام بانکی؛ از زیانسازی تا مشکلات ساختاری - تسنیم
معاون سابق بیمه و بانک وزارت اقتصاد در خصوص چالشهای نظام بانکی گفت: عوامل مختلفی همچون زیانسازی مدل کسبوکار بانکها، ناترازی مالی، ضعف در اعتبارسنجی و چالشهای فناوری، باعث اختلال در کارکرد این سیستم شده است.
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
/ سایت خبرآنلاین
همراه اول و دیدئو برای پوستهسازی یوتیوب کاندید شدند
در شرایطی که حتی وزیر علوم از لزوم دسترسی به محتای یوتیوب میگوید، شنیدهها حاکی از آن است که یکی از بندهای مصوبه شورای عالی فضای مجازی در رابطه با ساخت پوسته برای یوتیوب است. فارق از آنکه کارشناسان و متخصصان معتقدند این اقدام جز زیان امنیتی، هیچ نتیجهای ندارد، نایب رئیس کمیسیون اینترنت انجمن تجارت …
اینترنت
یوتیوب
اینترنت
یوتیوب
حاکمیت اینترنت
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
/ سایت اکونگار
پیشبینی زیان انباشته ۱۸۰هزار میلیارد تومانی برای سایپا و ایرانخودرو
اگر واگذاری ایرانخودرو و سایپا به تعویق بیفتد و روند خصوصیسازی با تأخیر یک دو ساله مواجه شود، صنعت خودرو با زیان انباشته ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی در سال جاری و احتمالاً ۱۸۰ هزار میلیارد تومانی در سال آینده، به نقطه بحرانی خواهد رسید.
ایران خودرو
خصوصی سازی
ایران خودرو
خصوصی سازی
خودروسازان
سایپا
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
/ خبرگزاری برنا
خصوصی سازی شرکت های صندوق بازنشستگی و لزوم حفظ منافع بازنشستگان
زیانهای انباشته برخی از شرکتها تابعه صندوقهای بازنشستگی، عدم سوددهی شرکتهای بزرگ با سابقه چند ده ساله دیگر از معضل گذشته و به بحران تبدیل شده است تا جایی که وزیر کار صحبت از تغییر رویکرد مدیریتی به این شرکتها و نه فقط تغییر مدیران میکند.
صندوق بازنشستگی کشور
هلدینگ آتیه صبا
صندوق بازنشستگی کشور
هلدینگ آتیه صبا
وزارت کار
تعاون و رفاه اجتماعی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
/ خبرگزاری ایلنا
ایران خودرو را با شرط اجاره به تملیک پنج ساله واگذار کنید
اگر واگذاری ایرانخودرو و سایپا به تعویق بیفتد و روند خصوصیسازی با تأخیر یک دو ساله مواجه شود، صنعت خودرو با زیان انباشته ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی در سال جاری و احتمالاً ۱۸۰ هزار میلیارد تومانی در سال آینده، به نقطه بحرانی خواهد رسید. این وضعیت نه تنها تهدیدی برای بقای این دو خودروساز است، بلکه ممکن …
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
خصوصی سازی صنعت خودرو
خودروسازی در ایران
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
/ سایت بورس 24
توضیحات «ثقزوی» در خصوص چرخش منفی سود
به گزارش کدال نگر بورس 24، عمران و سازندگی استان قزوین دلیل زیان سال مالی منتهی به پایان شهریور 1403 شفاف سازی نمود.
ثقزوی
ثقزوی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
/ سایت خبرآنلاین
اقبال: پوستهسازی جز زیان امنیتی هیچ نتیجهای ندارد / هدف نهایی این ماجرا هم احتمالاً همان فیلترینگ هوشمند است
مصوبه اخیر شورای عالی فضای مجازی که در پی آن واتساپ و گوگل پلی رفع فیلتر شدند، ظاهرا بندهای دیگری هم دارد که ساخت پوسته از پلتفرمها و به طور مشخص یوتیوب یکی از آنها است. آرین اقبال با بیان این موضوع که وضع شبکه در کشور اصلا خوب نیست، گفت:« هیچکدام از این سرویسها باعث بهبود وضع فنی شبکه نمیشوند؛ …
اینترنت
کاربران اینترنت
اینترنت
کاربران اینترنت
یوتیوب
تلگرام
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
/ روزنامه تعادل
روزگار تلخ صنایع بورسی
معضل و مشکل قطعی برق و گاز هر سال گریبانگیر صنایع کشور است و باعث شده که صنایع با زیانسازی مواجه شوند. در فصل زمستان به علت ناترازی انرژی و قطعی گاز برخی صنایع بورسی به ویژه صنعت فولاد دچار مشکلاتی میشوند که تاثیر مستقیمی بر میزان تولید و سودسازی این شرکتها و بروز آن در صورتهای مالی دارد. یکی از …
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
/ روزنامه دنیای اقتصاد
دژاووی فروش خودروسازان
ماجرای واگذاری سهام دولتی خودروسازی، اینبار در دولت چهاردهم با مصوبه هیات عالی واگذاری مبنی بر الزام سازمان خصوصیسازی به واگذاری مابقی سهام دولت در شرکت های خودروساز در حال تکرار است. «دنیایاقتصاد» در گزارشی به چرخه معیوب خصوصیسازی صنعت خودرو طی حدودا دو دهه گذشته پرداخته و دلایل ناکامی این پروژه …
سازمان خصوصی سازی
سهام خودروسازان
سازمان خصوصی سازی
سهام خودروسازان
واگذاری ها
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
/ روزنامه توسعه ایرانی
چگونه زیان انباشته بانک دی ۲۸.۸ هزار میلیارد تومانی شد؟
زیان سازی های متوالی بانک دی در سال های اخیر و اضافه برداشت های چشمگیر از منابع بانک مرکزی، سبب شده این بانک اکنون با زیان انباشته شدید،
خانواده
دولت
خانواده
دولت
سهام
شهدا و ایثارگران
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
/ سایت تجارت نیوز
بانک دی در باتلاق زیان/ چگونه زیان انباشته بانک دی 28.8 هزار میلیارد تومانی شد؟
زیانسازیهای متوالی بانک دی در سالهای اخیر و اضافه برداشتهای چشمگیر از منابع بانک مرکزی، سبب شده که این بانک، اکنون با زیان انباشته شدید، نرخ کفایت سرمایه منفی و بدهی قابل توجه به شبکه بانکی دستوپنجه نرم کند. اما چه عواملی باعث شد بانک دی به چنین وضعیتی دچار شود؟
بانک دی
ناترازی بانک ها
بانک دی
ناترازی بانک ها
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
/ خبرگزاری مهر
حلقه زمانی خصوصیسازی؛ واگذاری خودروسازان صرفا روی کاغذ!
طی سالهای گذشته صرفاً روی کاغذ و پشت تریبون اعلام شده که شرکتهای خودروساز باید واگذار شوند اما در عمل جز انتشار چند اطلاعیه و مصاحبه در خصوص واگذاری سهامهای مذکور اتفاق دیگری نیفتاده است.
واگذاری خودروسازان
زیان انباشته خودروسازان
واگذاری خودروسازان
زیان انباشته خودروسازان
خصوصی سازی خودروسازان
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
/ خبرگزاری دانشجو
خسارت خزر از سیاست روسیه/تزارها زیان کاهش تراز دریا را جبران کنند
کاهش تراز آبی خزر ناشی از سیاست سد سازی روسیه در رود ولگا، خسارت هنگفتی به کشورهای ساحلی زده که برخی ممالک مانند قزاقستان، در حال دریافت غرامت از روسیه هستند؛ آیا متولیان ایرانی برنامهای در این خصوص دارند؟
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
/ سایت صنعت ماشین
ارزیابی استراتژی خودروسازان برای خروج از زیان و افزایش سرمایه
صنعت ماشین: اسماعیل غلامی، معاون اسبق سازمان خصوصیسازی، با تاکید بر لزوم اجرای اصلاحات ساختاری در ۲ شرکت «سایپا و ایرانخودرو»، ارزیابی خود را از استراتژیهای آنها برای خروج از زیان و شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت تشریح کرد.
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
خصوصی سازی
صنعت خودروسازی
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
/ سایت عصرایران
حد ضرر کجاست؟ یا «ایران چقدر باید زیان ببیند تا شیوه های حکمرانی تغییر کند؟!»
بر اساس برآوردهای کارشناسان، زیان ناشی از تحریم ها، سالانه 100 میلیارد دلار است؛ رقمی که می تواند اقتصاد ایران را از این رو به آن رو کند و معیشت همه ایرانی ها را متحول سازد. سوال این است که حد ضرر تحریم ها کجاست؟ سالانه باید به چه عددی از ضرر برسیم که بگوییم حالا به نقطه حد ضرر رسیدیم و باید مجموعه …
حد ضرر
حکمرانی
حد ضرر
حکمرانی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
/ خبرگزاری تسنیم
صنعت برق 185 همت زیان انباشته دارد - تسنیم
مجری طرح های بهینه سازی مصرف توانیر گفت: دولت می بایست برای مدیریت ناترازی مالی اقتصادی مدل بدهند چرا که ریشه ناترازی انرژی در ناترازی مالی است.
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ سایت اکوایران
پشت پرده خودروسازی خصوصی با مدیریت دولتی!
اکوایران: صنعت خودرو کشور در حالی تا حدی خصوصیسازی شده و بخش کمی از سهام خودروسازان عرضه عمومی شده که مدیریت و مالکیت کلی شرکتها با دولت بوده و سیاستگذاریهای دولتی و تغییرات مداوم آن، خودروسازان را در سالهای اخیر از مسیر سودآوری و توسعه دور کرده است.
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
قیمت گذاری دستوری
تحریم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ سایت خبرفوری
زیان دهی خودروسازان معادل ۱۲درصد یارانه ایرانی ها
راهکار عملی برای اجرای فرامین رهبر انقلاب اجرای واقعی اصل ۴۴ قانون اساسی و سیاستهای کلی نظام، تشکیل کارگروهی ویژه به منظور شفافسازی فرآیند خصوصیسازی، واگذاری مدیریت به سهامداران واقعی و البته نظارت بر رقابتپذیری است.
یارانه
ایرانی ها
یارانه
ایرانی ها
خودروسازان داخلی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ روزنامه مردم سالاری
پس لرزه شایعه سازی علیه مسعود پزشکیان - مردم سالاری آنلاین
یک نماینده مجلس هشدار داد که در شرایط کنونی، عدم توجه به بحث وفاق ملی و همچنین کمک نکردن به دولت، منجر به ناامنی و بی نظمی و همچنین تضعیف اقتصاد ملی به زیان کشور خواهد شد.
مسعود پزشکیان
مسعود پزشکیان
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت خبرآنلاین
پس لرزه شایعه سازی علیه مسعود پزشکیان/ به نفع امنیت ملی نیست/ ناکارآمد نشان دادن دولت در ادامه ناکارآمد نشان دادن حکمرانی انقلابی و اسلامی است!
یک نماینده مجلس هشدار داد که در شرایط کنونی، عدم توجه به بحث وفاق ملی و همچنین کمک نکردن به دولت، منجر به ناامنی و بی نظمی و همچنین تضعیف اقتصاد ملی به زیان کشور خواهد شد.
مجلس شورای اسلامی
کابینه دولت چهاردهم
مجلس شورای اسلامی
کابینه دولت چهاردهم
مسعود پزشکیان
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
/ سایت بورس نیوز
شاخص سازی و رشد نمادین بازار بورس
در این یکی دو ماه اخیر، فقط شاخصهای نمادین بورس کمی رشد کردند؛ وگرنه زیان سنگین سهامداران هنوز جبران نشده و فرصتهای از دست رفته آنها را هم که کلا نمیتوان جبران کرد!
بازار سرمایه
همتی
بازار سرمایه
همتی
حجت اله صیدی
شاخص سازی
۱۴۰۳/۰۹/۳۰
/ سایت تابناک
«گروه بهمن» با زیان میلیاردی به پاییز رسید/ «کشاورز»، با این دست فرمان، «ایران خودرو» را می خواهد؟
برآیند آمار و ارقام مذکور در صورتهای مالی گروه «بهمن» از روند منفی مدیریتی در این شرکت حکایت دارد، شرکتی که تحت مالکیت، نفوذ و سهامداری گروه جنجالی به نام قطعه سازی «کروز» و در راس آن، «حمید کشاورز» قرار دارد.
بهمن خودرو
گروه بهمن
بهمن خودرو
گروه بهمن
حمید کشاورز توچایی
زیان دهی
۱۴۰۳/۰۹/۲۹
/ سایت بورس نیوز
سبد سرمایهگذاری بیمه سینا در مسیر سوددهی
سرپرست مدیریت سرمایهگذاری بیمه سینا گفت: در سال جاری ضمن بهینه سازی سبد سهام، تغییر استراتژی مدیریت سبد از غیر فعال به فعال، شرکتهایی که از نظر بنیادی در وضعیت مناسبی نبودند را حتی با شناسایی زیان فروخته و به سمت خرید سهمهایی که افق بهتری پیش رو داشتند حرکت کردیم.
بیمه سینا
پورتفوی سهام
بیمه سینا
پورتفوی سهام
سودآوری
صنعت بیمه
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
/ سایت صنعت ماشین
رکورد تاریخی ناکارآمدی سایپا و ایران خودرو در صنعت خودروسازی
صنعت ماشین: رئیس قوه قضاییه اخیراً در اظهاراتی تأکید کرد؛ اگر قرار است بخش خصوصی به میدان بیاید و مشکلات را حل کند، باید در تعامل با آنها بازنگری کنیم. این اظهارات در حالی مطرح میشود که مقام معظم رهبری نیز بر اجرای دقیق اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصیسازی واقعی تأکید کردهاند. اما با وجود این تأکیدات، …
خصوصی سازی
صنعت خودروسازی
خصوصی سازی
صنعت خودروسازی
زیان انباشته
خودروسازان
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - خصوصی سازی؛ آغازی بر پایان شرکتهای زیان ده دولتی
عصر خودرو- رئیس قوه قضاییه اخیراً در اظهاراتی تأکید کرد؛ اگر قرار است بخش خصوصی به میدان بیاید و مشکلات را حل کند، باید در تعامل با آنها بازنگری کنیم. این اظهارات در حالی مطرح میشود که مقام معظم رهبری نیز بر اجرای دقیق اصل 44 قانون اساسی و خصوصیسازی واقعی تأکید کردهاند. اما با وجود این تأکیدات، تعلل …
صنعت خودرو ایران (۵۴۳۷)
خصوصی سازی خودروسازان (۱۹۵)
صنعت خودرو ایران (۵۴۳۷)
خصوصی سازی خودروسازان (۱۹۵)
عصر خودرو
قیمت
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
/ خبرگزاری ایلنا
خصوصی سازی؛ آغازی بر پایان شرکتهای زیان ده دولتی/ رکورد تاریخی ناکارآمدی خودروسازهای دولتی
رئیس قوه قضاییه اخیراً در اظهاراتی تأکید کرد؛ اگر قرار است بخش خصوصی به میدان بیاید و مشکلات را حل کند، باید در تعامل با آنها بازنگری کنیم. این اظهارات در حالی مطرح میشود که مقام معظم رهبری نیز بر اجرای دقیق اصل 44 قانون اساسی و خصوصیسازی واقعی تأکید کردهاند. اما با وجود این تأکیدات، تعلل در خصوصیسازی …
خودرو
خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
/ خبرگزاری تسنیم
مانع خروج از جاده زیاندهی - تسنیم
در دنیا ثابت شده، دولتها بنگاهدار خوبی نیستند و دولتی بودن سودی برای صنعت خودرو ندارد. حتی بازنده دیگر این بازی، خود دولت هم است که باید زیان آنها را به دلیل اتخاذ سیاستهای اشتباه جبران کند.
خصوصی سازی
خودروسازی
خصوصی سازی
خودروسازی
خصوصی سازی
خودروسازی
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
/ روزنامه شرق
واکاوی علل و بیتوجهی وزارت صمت به استمرار زیان شرکتهای خودروساز دولتی
بازار خودروی ایران در سالهای اخیر با چالشهای جدی مواجه شده است. افزایش قیمت ارز و تورم عمومی، به همراه سیاستهای دستوری وزارت صمت، باعث بروز التهاب و نوسانات شدید قیمتی در این بازار شده است. این وضعیت بهوضوح نشاندهنده ناکارآمدی مکانیسم تولید و عرضه خودرو در کشور است که تحت تأثیر عواملی مانند دخالت …
وزارت صمت
صنعت خودرو در ایران
وزارت صمت
صنعت خودرو در ایران
خودروساز دولتی
خصوصیسازی صنعت خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
/ سایت صنعت ماشین
واکنش رئیس قضا به تعلل دولت در واگذاری شرکت های زیانده دولتی
صنعت ماشین: رئیس قوه قضائیه گفت: اگر قبول داریم بخش خصوصی باید به میدان بیاید و بتواند با بهرهوری و کارآمدی مشکلات را رفع کند، پس باید در فضای قانونی و اجرایی، این امکان را فراهم کنیم؛ صنایع خودروسازی دولتی از جمله حوزههایی است که نیازمند تغییرات جدی است.
زیانده دولتی
خصوصی سازی
زیانده دولتی
خصوصی سازی
صنعت خودرو
دولت
۱۴۰۳/۰۹/۲۴
/ خبرگزاری مهر
حمایت همه جانبه از گروههای تولید محتوای دیجیتال در یزد
یزد- استاندار یزد با تاکید بر ضرورت خنثیسازی آسیبهای زیانبار فضای مجازی برای قشر جوان و نوجوان، حمایت همه جانبه استان از گروههای تولید محتوای دیجیتال خبرداد.
استانداری یزد
فضای مجازی
استانداری یزد
فضای مجازی
یزد
محمدرضا بابایی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
/ سایت سیتنا
لازمه ارائه سرویس باکیفیت، منطقی کردن تعرفههاست | سیتنا
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: اگر بخواهیم سرویس باکیفیت ارائه دهیم باید تعرفه ها منطقی شود، اپراتورهای ارتباطی تا یک جایی ضرر را متحمل می شوند اما از یک جایی به بعد امکان توسعه بسیار سخت و زیان ده خواهد بود. سرویس ها نیاز به سرعت بالا دارد و اکنون بحث رقابت مطرح نیست، بحث ما این است که چگونه از ضرر …
نمایشگاه تلکام
تلکام
نمایشگاه تلکام
تلکام
تلکام 1403
محمد جعفرپور
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت بورس 24
علت افزایش زیان «ختوقا» چه بود؟
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران در خصوص دلیل افزایش زیان عملیاتی شفاف سازی کرد
ختوقا
ختوقا
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
/ سایت اقتصاد معاصر
کشاورزان آمریکایی بازنده بزرگ تعرفهسازی ترامپ
بازگشت سیاست تعرفهای ترامپ و از سرگیری جنگ تجاری، بدون تردید موجب کاهش صادرات غلات ایالات متحده، به ویژه ذرت و سویا به بازارهای اصلی مانند چین و مکزیک شده و مانند دوره اول ریاست وی، زیانهای اقتصادی متوجه بخش کشاورزی این کشور خواهد شد.
گزارش اختصاصی
کشاورزان آمریکایی
گزارش اختصاصی
کشاورزان آمریکایی
چین
افزایش تعرفههای واردات
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
/ روزنامه دنیای اقتصاد
بمب ساعتی «بحران صندوقهای بازنشستگی»
هر چه جلوتر میرویم، به یونانیزه شدن اقتصاد ایران نزدیکتر میشویم. بحران یونان همزمان با بحران مالی بینالمللی در سالهای ۲۰۰8-۲۰۰7 اتفاق افتاد. از عمده دلایل بحران یونان، آغاز و پیادهسازی برنامههای جذاب و عامهپسند در سالهای ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۵ بود. در آن فاصله قریب به 580شغل جزو مشاغل پرخطر …
اقتصاد ایران
صندوقهای بازنشستگی
اقتصاد ایران
صندوقهای بازنشستگی
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۹/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی
سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۳ -
4 February 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
تبریک روز پدر
اخبار گوشی موبایل
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی