پنجشنبه, ۲۸ تیر, ۱۴۰۳ / 18 July, 2024
مجله ویستا

مهناز افشار، سفير برند اولين حضور رسمی پمپرز در ايران


حضور رسمی پمپرز از آلمان در ایران به ثبت اولین خاطرات شیرین کودکان اختصاص دارد.
اولین بارهایی که در خاطر می‌ماند!
پیش از این که به دنیا پا بگذارد، از همان وقتی که اولین لگد آرامَش را وارد کرد، بارها و بارها نوازش‌اش کرده‌اید، در گوشش دوست داشتن را زمزمه کرده‌اید و دستش را گرفته‌اید تا راه برود...
 
به دنیا که می‌آید، روزهایتان دوباره نوشته می‌شود. موجودی را در آغوش می‌گیرید که از فرق سر تا نوک پا به شما تعلق دارد. لحظه‌هایش را می‌نویسید و با چشم‌هایتان کوچک‌ترین حرکت را ثبت می‌کنید. اولین‌هایش را می‌بلعید و با لبخند دنبال می‌کنید؛ اولین باری که لبخند می‌زند، اولین باری که می‌ترسد و شما کنارش هستید، اولین بار برخاستن، اولین بار افتادن روی زمین، اولین باری که غذا می‌خورد، اولین باری که دست شما را در انگشتان کوچکش می‎فشارد... اما برای به خاطر سپردن تمام این لحظات شیرین چه می‌کنید؟ کجا ثبت‌شان می‌کنید تا در بزرگسالی‌اش با هم نگاهشان کنید؟ او و شما به این اولین بارها نیاز دارید.
پمپرز، ترجمان عشق، خواب راحت و بازی وارد ایران می‌شود!
24 تیرماه، پمپرز که به تازگی با محصول Pampers Baby-Dry از آلمان وارد بازار ایران شده است و به منظور اعلام ورود رسمی خود به بازار کشور، رویداد «اولین‌های کودک» را برگزار کرد. اولین‌هایی که نه فقط برای پدرومادرها که برای پمپرز، ارزشمند است و برگزاری این رویداد، آغاز سفری برای ثبت لحظات شیرین کودکان ایرانی است.
 
کودکان صفر تا سه سال به همراه پدر و مادرهایشان، عده‌ای از خبرنگاران و جمعی از فعالان حوزه‌ی سلامتی کودک، مهمانان پمپرز در این مراسم بودند.
مهناز افشار سفیر برند پمپرز
مهناز افشار، مادر لیانای یک ساله، سفیر برند پمپرز است. او در ابتدای این رویداد در سخنرانی کوتاهی گفت: «ورود پمپرز به ایران، که سال‌ها برای آرامش و لذت کودکان تلاش کرده، برای من اتفاق بسیار شیرینی است، آن هم با کمپینی که قرار است اولین‌های کودکان ایرانی را ثبت کند، اولین‌هایی که ما مادرها و پدرها، به خوبی با آن آشناییم».
 
 مهناز افشار در ادامه با اشاره به اولین‌های فرزندش، توجه به این نخستین رویدادها را در شکل‌گیری هویت آینده‌ی کودکان موثر دانست. او که با به خاطر آوردن اولین‌های لیا، چشم‌هایش از شادی برق می‌زد، اعلام کرد که برای به خاطر سپردن این روزها، اولین بارهای شیرین دخترکش را در صفحه‌ي اینستاگرام خود و اینستاگرام پمپرز ایران با عکس و فیلم به یاد خواهد سپرد.

مهنار افشار در ادامه‌ی سخنانش از مادران ایرانی خواست، آن‌ها هم با ارسال عکس و فیلم از لحظه‌های نخستین کودکانشان به صفحه ی پمپرز ایران، به ثبت لحظات ناب فرزندان خود کمک کنند.
 

مهناز افشار، سفير برند اولين حضور رسمی پمپرز در ايران

پمپرز انتخاب اول مادران دنیا
در واحد تحقیق و توسعه‌ی پمپرز، کودکان و پدر و مادرها نقش اصلی را دارند و همین تحقیقات پمپرز را بر این باور معتقد ساخت که تنها عشق، خواب کافی و بازی راحت برای کودکان اهمیت دارد و به همین دلیل به انتخاب اول مادران تبدیل شده است؛ زیرا مادران بهتر از هرکسی می دانند که یک پوشک خوب، پوشکی است که خواب راحتی را برای کودک فراهم کند.
 
آنجلا شیفر (Angela Schaefer)  مدیر بخش تحقیق و توسعه‌ی پمپرز در آلمان که یکی از سخنرانان این مراسم بود گفت: «پدر و مادرها با انتخاب محصول Pampers Baby-Dry در واقع هرشب خیالشان از خواب کودک راحت است؛ چون این محصول با قدرت جذب بالا، کودک را ۱۲ ساعت خشک نگاه می دارد.»
 
لازم به ذکر است که حضور رسمی پمپرز در کشور ضمن مرتفع کردن نگرانی مادران درمورد کیفیت و تنوع این پوشک در ایران، در دسترس بودن دائمی این برند را با کیفیت جهانی تضمین می‌کند.
 
شما هم برای دیدن ویدئوی «اولین‌های کودک» و پیوستن به این کمپین می‌توانید صفحه‌‌ی pampersiran در اینستاگرام را با هشتگ‌های #pampersfirsts و #pampersiran دنبال کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حضور پمپرز در ایران، محصولات آن و محل‌های فروش می‌توانید به وب سایت www.pampers.ir مراجعه کنید.
از پمپرز بیشتر بدانیم
پمپرز با معرفی اولین پوشک قابل تعویض در سال 1956 موجی در مراقبت از کودکان ایجاد کرد و از آن تاریخ به بعد به برند پیشرو در صنعت جهانی پوشک تبدیل شد. در حال حاضر بیش از 25 میلیون کودک روزانه در ۱۰۰ کشور دنیا از پمپرز استفاده می‌کنند.  پمپرز با تولید محصولات خود در سایزهای مختلف و کامل برای کودکان، همیشه در تلاش است تا عشق، خواب کافی و بازی راحت را برای آن‌ها فراهم کند. برای اطلاعات بیشتر به www.pampers.ir مراجعه کنید.