چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا
عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در به کارگیری سیستم های بازاریابی الکترونیکی
برای نیل به بازاریابی الکترونیکی و تعیین عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در بهکارگیری آن، موارد زیر در نظر گرفته میشود:
ـ عدم شناخت توانمندیهای لازم برای پیادهسازی و بهکارگیری فناوری اطلاعات
ـ درک نادرست از زمان و مکان کاربرد فناوری در فرآیندهای کسب و کار
ـ فقدان زیرساختهای سازمانی لازم برای استفاده از فناوری
ـ سرمایهگذاری کلان بیبرنامه در زمینهٔ فناوری اطلاعات که گاهی منجر به ایجاد ارزش تجاری قابل قبول نمیشود و بازده مطلوبی عاید شرکت نمیگردد.
تحقیق حاضر از نظر هدف، تحقیقی کاربردی است که در جمعآوری اطلاعات از روش تحقیق پیمایشی استفاده شده است. ابزار گردآوری دادههای تحقیق، پرسشنامه است و دادههای مذکور با استفاده از روش آماری تحلیل عاملی تحلیل میشوند.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در بهکارگیری سیستمهای بازاریابی الکترونیکی | application/pdf avamele tasir gozar ba tavanmandihaie nahadhae eghtesadi.pdf 258 KB |
دانلود |
دکتر بیژن لطیف
نیالا سابقی ساروئی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران حماس دولت سیزدهم رافائل گروسی دولت رئیس جمهور رهبر انقلاب اصفهان مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان مجلس زنان
شهرداری تهران تهران سلامت بارش باران قتل پلیس حجاب آموزش و پرورش قوه قضاییه فضای مجازی شهرداری وزارت بهداشت
خودرو مسکن حقوق بازنشستگان مالیات سایپا قیمت طلا قیمت دلار ایران خودرو قیمت خودرو بازار خودرو بانک مرکزی بورس
تلویزیون نمایشگاه کتاب سینما تئاتر دفاع مقدس سریال سینمای ایران موسیقی کتاب
دانش بنیان اینوتکس دانشگاه آزاد اسلامی
اسرائیل رژیم صهیونیستی غزه فلسطین رفح جنگ غزه روسیه چین نوار غزه ترکیه اوکراین طوفان الاقصی
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر ذوب آهن لیگ قهرمانان اروپا نساجی لیگ برتر فوتبال ایران بازی لیگ برتر ایران سپاهان جواد نکونام
اپل هوش مصنوعی سامسونگ ناسا آیفون گوگل مایکروسافت باتری فضاپیما ماهواره
سازمان غذا و دارو بیماران خاص استرس کاهش وزن بیمه زیبایی دندانپزشکی فشار خون