چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا

عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در به کارگیری سیستم های بازاریابی الکترونیکی


عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در به کارگیری سیستم های بازاریابی الکترونیکی

برای نیل به بازاریابی الکترونیکی و تعیین عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در به کارگیری آن, موارد زیر در نظر گرفته می شود

برای نیل به بازاریابی الکترونیکی و تعیین عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در به‌کارگیری آن، موارد زیر در نظر گرفته می‌شود:

ـ عدم شناخت توانمندی‌های لازم برای پیاده‌سازی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات

ـ درک نادرست از زمان و مکان کاربرد فناوری در فرآیندهای کسب و کار

ـ فقدان زیرساخت‌های سازمانی لازم برای استفاده از فناوری

ـ سرمایه‌گذاری کلان بی‌برنامه در زمینهٔ فناوری اطلاعات که گاهی منجر به ایجاد ارزش تجاری قابل قبول نمی‌شود و بازده مطلوبی عاید شرکت نمی‌گردد.

تحقیق حاضر از نظر هدف، تحقیقی کاربردی است که در جمع‌آوری اطلاعات از روش تحقیق پیمایشی استفاده شده است. ابزار گردآوری داده‌های تحقیق، پرسش‌نامه است و داده‌های مذکور با استفاده از روش آماری تحلیل عاملی تحلیل می‌شوند.

عنوان فایل
عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در به‌کارگیری سیستم‌های بازاریابی الکترونیکی application/pdf
avamele tasir gozar ba tavanmandihaie nahadhae eghtesadi.pdf
258 KB
دانلود

دکتر بیژن لطیف

نیالا سابقی ساروئی