پنجشنبه, ۱۱ بهمن, ۱۴۰۳ / 30 January, 2025
اولین قدم در برند سازی
در برند سازی اولین قدم را به اعتبار و صحت اختصاص دهید
جرج اورول می نویسد: "دشمن بزرگ زبان روشن، عدم صمیمیت است". عدم صمیمیت دشمن برندسازی هم هست. اغلب سازمانها متخصصان برندسازی را دعوت به ایجاد یک ذهنیت جدید می کنند بدون اینکه با عیبهای مهم مواجه شوند و یا با مشکلاتی که در وضعیت فعلی وجود دارد دست و پنجه نرم کنند.
برندهایی که گوهر یک محصول یا خدمت را در خود دارند، سرمایه های غیر قابل باوری هستند. برندهایی که کوشش می کنند نادرستی های محصول و یا شرکت را مخفی کنند، در بهترین حالت پوچ و در بدترین حالت مخرب هستند. قبل از اینکه به بازتولید برند بپردازید، از خود بپرسید که آیا برند در تلاش است که از خوبی های محصول صحبت کند و یا تلاش دارد که عیبی که باید در ابتدا به آن فکر شود را بپوشاند.
مجله مروری بر کسب و کار هاروارد ۲۹ اکتبر ۲۰۰۹
ترجمه: مراد احمدی پور
www.iranhumanresources.blogfa.com
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست