چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
حقیقت در تقابل روابط عمومی و رسانه مغلوب میشود
روابط عمومیهای قدرتمند با به خدمت گرفتن رسانهها جایگاه خود را تقویت میکنند. مدیر موفق با مدیریت صحیح اطلاعات و پردازش آنها همراه با آغوش باز و دست پر به سراغ رسانهها میرود.
حقیقت در تقابل روابط عمومیها و رسانهها مغلوب شده و "حق دانستن" از مردم سلب میشود. ضعف در اطلاعرسانی توسط روابط عمومی، عمدهترین دلیل جری شدن خبرنگاران منتقد از سازمان است.
روابط عمومیهای تیزبین بهجای تقابل با رسانهها از خبرنگار بهعنوان مشاور خود بهره میبرند. روابط عمومیهای هوشمند پیش از آنکه خبرنگاران به سراغشان بیایند، آنها در ارایه اخبار و اطلاعات پیشقدم میشوند. آنها با این کار مدیریت اطلاع رسانی را در اختیار میگیرند.
محدود شدن به یک یا دو رسانه خاص برای انعکاس فعالیتها و اخبار یک سازمان مطلوب نیست و شاید نشان از ضعف روابط عمومی در تعامل با رسانهها داشته باشد.
رشوه دادن گناه بزرگی است، اما رشوه به خبرنگار در پوشش هدیه و... توسط روابط عمومی گناهی نابخشودنی است. روابط عمومیها و رسانهها با وجوه اشتراکی که دارند، سفیران همسان اطلاعرسانی در جامعهاند. روابط عمومیهایی در ارتباط با رسانهها موفقاند که قدرت کشف و پردازش اخبار سازمانشان را داشته باشند.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست