شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
اعتماد به تبلیغات
اگر تا دو دهه قبل، «تبلیغات» بخش كوچكی از فعالیت شركت ها و كمپانی های بزرگ بود تا تنها محصولاتشان به بازار معرفی بشود، امروزه، شركت های تبلیغاتی تأسیس شده اند كه نبض بازارها را در اختیار دارند و با راه و روش های خاص خود، مخاطبان را جذب می كنند. دیگر تبلیغ بخش جانبی نیست بلكه تمام كوچه پس كوچه ها، تلویزیون، سینما، رادیو و... را گرفته. آن قدر كه بدون آنها گوشه ای از زندگی ما خالی می شود. بخصوص كه اغلب تبلیغات آنچنان شور و هیجان و رنگ زندگی دارند كه هر بیننده ای را جذب می كنند. كافی است در خیابان قدم بزنید تا ویترین تابلوهای تبلیغاتی را ببینید. مردم عادی هم مخاطبان بالقوه این روش ها هستند. آنقدر كه محصولی، حتی اگر مرغوب ترین و بهترین هم باشد، بدون تبلیغ نمی تواند بازار مناسبی پیدا كند. اما شیوه های جدید تبلیغات اهداف دیگری هم دنبال می كنند. آنها با استفاده از چهره های شاخص، الگوهای مصرفی معرفی می كنند و همه اعتماد مردم به آنها را به محصولاتشان نسبت می دهند. از این روست كه بعضی از هنرمندان و ورزشكاران موفق، به همكاری با این حرفه پرداخته اند. شركت های تبلیغاتی، با استفاده از تأثیر شخصیت ها، محصولات را عامل ساختن چنین كاراكتری می دانند و با افزایش اعتماد به چنین افراد محبوبی، موقعیت فروش محصول هم بهتر می شود.این ترفند جدیدی است كه از موقعیت و جایگاه افراد نزد مردم، برای درآمد بیشتر استفاده شود. حتی اگر بعد از چند سال تمام محبوبیت آن شخص، به خاطر كالایی از بین برود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران تهران انتخابات عراق دانشگاه تهران دولت مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم مجلس روز معلم رهبر انقلاب نیکا شاکرمی
سیل هواشناسی آتش سوزی شهرداری تهران سازمان هواشناسی باران هلال احمر قوه قضاییه پلیس معلم آموزش و پرورش فضای مجازی
تورم قیمت خودرو مسکن سهام عدالت قیمت طلا خودرو بازار خودرو قیمت دلار قیمت سکه حقوق بازنشستگان ایران خودرو بانک مرکزی
مهران غفوریان ساواک موسیقی تلویزیون عمو پورنگ سریال سینمای ایران تبلیغات نمایشگاه کتاب مسعود اسکویی عفاف و حجاب دفاع مقدس
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه جنگ غزه آمریکا روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس سپاهان آتیلا حجازی لیگ برتر علی خطیر باشگاه استقلال بازی لیگ برتر ایران تراکتور رئال مادرید
اپل هوش مصنوعی خودروهای وارداتی گوگل ناسا عکاسی تلفن همراه مدیران خودرو
خواب طب سنتی کبد چرب فشار خون دیابت بیماری قلبی