چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 1 May, 2024
مجله ویستا
تبلیغ دقیقاً چیست؟
دکتر حامد حاجیحیدری
تبلیغات ارتباطی است که:
۱) عمدا...ً
۲ ) و معمولاً توسط یک متولی مشخص...
۳) به نحوی “طراحی” و “اجرا” میشود...
۴) که با شناخت احساسات، عقاید و وجههنظرهای مخاطبان...
۵ ) و با توسل به عقاید، وجههنظرها، یا احساسات مخاطبان...
۶ ) و با اتخاذ استراتژیهای متنوع...
۷) از طریق تنوعی از رسانهها...
۸ ) برای تأثیرگذاری بر رفتار اختیاری مخاطبان صورت میگیرد...
۹ ) به این ترتیب تبلیغات لزوماً به معنای فریب نیست...
۱۰) و منحصر به تبلیغات اقتصادی نمیشود...
۱۱) و شامل تحلیل، طراحی، اجرا و ارزیابی، و کنترل فرایند تصمیمگیریهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران بابک زنجانی مجلس شورای اسلامی مجلس چین دولت سیزدهم خلیج فارس لایحه بودجه 1403 شورای نگهبان دولت حجاب مجلس یازدهم
روز معلم تهران معلم سیل قوه قضاییه آموزش و پرورش شهرداری تهران فضای مجازی پلیس دستگیری شورای شهر تهران سلامت
خودرو بانک مرکزی دلار قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو ایران خودرو سایپا بازار خودرو مالیات تورم ارز
تلویزیون سریال سعید آقاخانی سینمای ایران سینما نون خ رسانه موسیقی تئاتر فیلم دفاع مقدس کتاب
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه روسیه عربستان ترکیه افغانستان
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان تراکتور رئال مادرید باشگاه استقلال لیگ برتر بایرن مونیخ فوتسال تیم ملی فوتسال ایران بازی
هوش مصنوعی اینستاگرام ناسا تسلا تبلیغات اپل فناوری همراه اول آیفون گوگل
داروخانه مسمومیت دیابت کاهش وزن طول عمر بارداری خواب سلامت روان آلزایمر