یکشنبه, ۱۰ تیر, ۱۴۰۳ / 30 June, 2024
مجله ویستا
تحلیل مفهموی ایجاد وفاداری برند
![تحلیل مفهموی ایجاد وفاداری برند](/web/imgs/16/136/ddy0r1.jpeg)
برند ها از لحاظ اقتصادی و استراتژیک، جزو داراییهای باارزش شرکتها محسوب میشوند. بنابراین داشتن مشتریان وفادار به برند هدف اساسی شرکتهای تجاری است. سطح بالای وفاداری به برند در میان مشتریان، باعث ایجاد یک سری مزیتهای رقابتی برای شرکتها میشود.
همچنین وفاداری تاثیر مثبتی بر افزایش درآمد برند و کاهش هزینههای بازاریابی دارد. با توجه به اهمیتی وفاداری به برند ، در این مقاله ابتدا به برخی از تعاریف وفاداری به برند و مزایای آن اشاره میشود و سپس به شیوههای مختلفی از طبقهبندی مشتریان با توجه به میزان وفاداری آنها به برند پرداخته میشود. در نهایت رویکردهای اندازهگیری وفاداری به برند (رویکرد رفتاری و نگرشی) مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
تحلیل مفهموی ایجاد وفاداری برند | application/pdf tahlil mafhomi .pdf 98 KB |
دانلود |
مرتضی زاهدی
انتخابات انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی مسعود پزشکیان انتخابات ریاست جمهوری 1403 ایران انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انتخابات 1403 ریاست جمهوری ستاد انتخابات کشور قالیباف
هواشناسی تهران فضای مجازی قتل آموزش و پرورش طلاق پلیس بارش باران سازمان هواشناسی سیل سلامت قوه قضاییه
بانک مرکزی بازنشستگان قیمت خودرو قیمت طلا قیمت دلار حقوق بازنشستگان خودرو بازار خودرو بورس دولت سیزدهم دلار قیمت سکه
تلویزیون کتاب پردیس احمدیه رسانه ملی سینمای ایران سینما سید ابراهیم رئیسی رامبد جوان تئاتر فیلم سریال هنرمندان
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه جو بایدن روسیه فلسطین دونالد ترامپ جنگ غزه ترامپ ترکیه چین انتخابات آمریکا
یورو 2024 پرسپولیس فوتبال استقلال باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند بازی لیگ برتر آلمان تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال جواد نکونام
اینترنت عیسی زارع پور نمایشگاه الکامپ هوش مصنوعی وزیر ارتباطات فناوری فیبر نوری گوگل فیبرنوری مایکروسافت ایرانسل سامسونگ
پوست حافظه سکته مغزی فشار خون ویتامین بارداری ریزش مو