یکشنبه, ۱۰ تیر, ۱۴۰۳ / 30 June, 2024
مجله ویستا

تحلیل مفهموی ایجاد وفاداری برند


تحلیل مفهموی ایجاد وفاداری برند

برند ها از لحاظ اقتصادی و استراتژیک, جزو دارایی های باارزش شرکت ها محسوب می شوند بنابراین داشتن مشتریان وفادار به برند هدف اساسی شرکت های تجاری است

برند ها از لحاظ اقتصادی و استراتژیک، جزو دارایی‌های باارزش شرکت‌ها محسوب می‌شوند. بنابراین داشتن مشتریان وفادار به برند هدف اساسی شرکت‌های تجاری است. سطح بالای وفاداری به برند در میان مشتریان، باعث ایجاد یک سری مزیت‌های رقابتی برای شرکت‌ها می‌شود.

همچنین وفاداری تاثیر مثبتی بر افزایش درآمد برند و کاهش هزینه‌های بازاریابی دارد. با توجه به اهمیتی وفاداری به برند ، در این مقاله ابتدا به برخی از تعاریف وفاداری به برند و مزایای آن اشاره می‌شود و سپس به شیوه‌های مختلفی از طبقه‌بندی مشتریان با توجه به میزان وفاداری آنها به برند پرداخته می‌شود. در نهایت رویکردهای اندازه‌گیری وفاداری به برند (رویکرد رفتاری و نگرشی) مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عنوان فایل
تحلیل مفهموی ایجاد وفاداری برند application/pdf
tahlil mafhomi .pdf
98 KB
دانلود

مرتضی زاهدی