دوشنبه, ۲۸ خرداد, ۱۴۰۳ / 17 June, 2024
مجله ویستا

ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی مؤسسات ارائه دهنده خدمات آموزشی به شرکت ایران خودرو


ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی مؤسسات ارائه دهنده خدمات آموزشی به شرکت ایران خودرو

هدف تحقیق حاضر ارزیابی کیفیت دوره های آموزشی مؤسسات ارائه دهنده خدمات ا,وزشی به شرکت ایران خودرو با استفاده از الگوی CIPP در سال های ۷۹ و ۸۰ است

هدف تحقیق حاضر ارزیابی کیفیت دوره‌های آموزشی مؤسسات ارائه دهنده خدمات ا,وزشی به شرکت ایران خودرو با استفاده از الگوی (CIPP) در سال‌های ۷۹ و ۸۰ است. این تحقیق از نوع ارزیابانه است. جامعه آماری از پنج زیر جامعه

۱) آموزش دیدگاه

۲) سرپرستان

۳) مدیران ادارات

۴) مدرسان

۵) مدیران اجرایی مؤسسات ‌آموزشی تشکیل شده است.

نمونه مورد بررسی شامل ۵۲۸ کارمند، ۱۲۶ سرپرست، ۹ مدیر اداره، ۸ مدیر اجرایی، ۷۲ مدرس و ۸ مؤسسه آموزشی است. روش نمونه گیری شمارش کامل افراد و از نوع تصادفی طبقه‌ای است. ابزار مورد استفاده پرسشنامه و فرم مصاحبه بوده است.

روش ‌آماری:

۱) مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران

۲) شرکت کنترونیک؛

در زمینه کامپیوتر:

۱) شرکت داده پردازی

۲) انستیتو ایز ایران؛

در زمینه اداری مالی بازرگانی:

۱) مؤسسات مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی

۲) انجمن حسابداران خبره ایران؛ در زمینه مدیریت و سرپرستی، سازمان مدیریت صنعتی؛ و سرانجام در زمینه زبان انگلیسی، لینگافن همگی در سطح نسبتا مطلوب ارزیابی قرار دارند.

عنوان فایل
ارزیابی کیفیت دوره‌های آموزشی مؤسسات ارائه دهنده خدمات آموزشی به شرکت ایران خودرو application/pdf
arzyabi keifiyate amozeshi - iran khodro.pdf
487 KB
دانلود

خدایار ابیلی

محمدرضا هداوندی