چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 8 May, 2024
مجله ویستا

چند توصیه برای بازاریابی در اقتصاد ضعیف


بدون شک بازاریابی نقشی مهم و موثر در سرنوشت یک سازمان بر عهده دارد . تقویت این بخش یکی از پله های نردبان موفقیت سازمانهاست و در این میان نقش بازاریابی انکار ناپذیر است ، اما در …

بدون شک بازاریابی نقشی مهم و موثر در سرنوشت یک سازمان بر عهده دارد . تقویت این بخش یکی از پله های نردبان موفقیت سازمانهاست و در این میان نقش بازاریابی انکار ناپذیر است ، اما در محیطی با اقتصاد ضعیف ، مدیران بازاریابی باید از چه روشهایی برای موفقیت استفاده کنند ؟

این مدیران باید :

همیشه به بازاریابی فکر کنند .

بازار را هدف قرار دهند و روندهای صنعت و پیشرفت را بیاموزند .

تجارت خود را توسعه دهند .

گروهی را برای مشاوره ، روابط عمومی و بازاریابی تشکیل دهند .

بودجه ثابتی برای بازاریابی تعیین کنند .

با ارائه محصولات جدید همیشه در اذهان مردم حضور داشته باشند .

با مطبوعات در تماس باشند .

همیشه به درخواستها پاسخ دهند .

کار خود را توسعه دهند و بدانند که تنها با تلاش و پشتکار موفق می شوند .

استفاده از این روشها به مدیران اجازه می دهد دورنمای زیبایی از موفقیت در بازاریابی سازمان و درنهایت در کل سازمان را پیش رو ببینند .