سه شنبه, ۱۶ بهمن, ۱۴۰۳ / 4 February, 2025
مجله ویستا

تبیین ویژگیهای یک بانکدار موفق در مدیریت ارتباط با مشتری


تبیین ویژگیهای یک بانکدار موفق در مدیریت ارتباط با مشتری

با گسترش رقابت در عرصه های جهانی و محدودیت منابع, بکارگیری صحیح آن به عنوان یکی از چالش های عمده مدیریت مطرح و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان مهمترین و کمیاب ترین منابع سازمان که نقش قابل توجهی در سودآوری آن دارند از اهمیت و توجه روز افزونی برخوردار شد به طوری که به عقیده پیتر دراکر تنها مرکز سودده در شرکتها مشتریان هستند

با گسترش رقابت در عرصه‌های جهانی و محدودیت منابع، بکارگیری صحیح آن به عنوان یکی از چالش‌های عمده مدیریت مطرح و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان مهمترین و کمیاب‌ترین منابع سازمان که نقش قابل توجهی در سودآوری آن دارند از اهمیت و توجه روز افزونی برخوردار شد به طوری‌که به عقیده پیتر دراکر تنها مرکز سودده در شرکتها مشتریان هستند.

عنوان فایل
تبیین ویژگیهای یک بانکدار موفق در مدیریت ارتباط با مشتری application/pdf
تبيين ويژگيهاي يک پانکدار موفق در مديريت ا
108 KB
دانلود