سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا

آشنایی با بهترین حالات جنسی در رابطه زناشویی


هر فرد بسته به تخیلات جنسی یا فانتزی های جنسی ذهن خود تصویری از رابطه جنسی تجسم کرده این تصویر دقیقا همان عاملیست که اگر در جریان رابطه جنسی انجام پذیرد فرد از آن لذت میبرد. در نتیجه ممکن است حالت جنسی رو در رو برای فردی لذت بخش باشد اما برای فرد دیگری خیر ، یا برخی افراد از دیدن واکنشهای همسر خود لذت میبرند در نتیجه حالتی را باید انتخاب کنند که بتوانند همسر خود را مشاهده کنند نه حالتی که پشت همسر به وی باشد یا گاهی وقتها افراد از لذت بردن فرد مقابل لذت میبرد و برخی افراد تنها به لذت خود اهمیت میدهند ، ممکن است فردی علاقه مند به پوزیشن نزدیکی باشد که مرد در آن خوابیده و زن بر روی وی قرار گیرد و برخی دیگر بالعکس، علاوه بر حالت نزدیکی محل و زمان نزدیکی نیز پیرو شرایط مذکور است.



	آشنایی با بهترین حالات جنسی در رابطه زناشویی | وب


حالات جنسی مختلف برای داشتن رابطه جنسی بهتر

  • روش معمولی: در حدود ۸۰ درصد زوجین براساس آمار کامنر به این روش عادت داشته یا از این روش استفاده می کنند در این حالت زن به پشت خوابیده ، رانها را از هم باز و زانوها را کمی خم می کند در این حال مرد دربین دو ران زن قرار گرفته و پس از دخول آلت روی او می خوابد در حالیکه نقطه اتکایش روی زانوانش است.
  • طریقه متقاطع: (روش X ) پس از مغازله در زمان دخول زن به پشت خوابیده و پاها را دراز می کند سپس مرد در یک پهلوی زن می خوابد طوریکه بدنش با بدن زن زاویه ۶۰ درجه تشکیل دهد حال کمتر یا بیشتر . در این حالت زن پایی را که نزدیک مرد است بلند کرده و بر روی رانهای مرد می اندازد سپس مرد خود را در لابلای پاهای زن جای داده و دخول می کند. در این روش امکان تحریک جنسی زن بیشتر است.
  • روش پاهای خمیده: در این حالت زن به پشت خوابیده و پاها را روی شکم کاملا جمع و یا روی شانه های مرد می گذارد برای زنهای قوی بنیه و یا دور کمر مرد حلقه می کند و مرد می تواند حین دخول دستها را پشت زانوهای زن انداخته و بطرف خودش بکشد.( روش فوق یکی از بهترین راههای مقاربت و نزدیکی ارزیابی شده و توصیه می گردد در مراکز مشاوره این روش برای حامله کردن زن هم مفید است ولی در طول حاملگی جدا باید از این روش پرهیز نمود.این روش برای مردانی با آلت کوتاه نیز مناسب است).
  • حالت نشسته: مرد در زیر و زن روی مرد قرار گرفته و آلت را داخل واژن خود می نماید و با حرکات جلو و عقب یا بالا و پایین بدن خود عمل مقاربت را خودش کنترل می کند.
  • روش زانو زدن زن: در این حالت زن زانو زده و به جلو خم می شود یا سر را روی بالشی می گذارد و مرد در بین پاهای زن قرار گرفته دخول می کند در این حالت هم دخول عمیق و راحت است ولی برای مردها و زنهای چاق نا مناسب است از این روش برای دخول از معقد که اکیدا توصیه نمی شود هم استفاده می گردد.

حالات جنسی در دوران بارداری

  • حالتی که زن بالا باشد: این پوزیشن در دوران بارداری بسیار مفید است. همسر خود را در میان دو پای خود به نحوی که به پشت خوابیده باشد قرار دهید. در این صورت فشاری بر روی شکم شما نخواهد بود و شما می‌توانید عمق دخول را کنترل کنید.
  • آمیزش از پشت، آمیزش جنسی به شیوه‌ی (doggy style): روی زانوها و آرنج‌های خود قرار بگیرید و همسرتان زانو بزند و دخول به واژن را از پشت انجام دهد. استفاده از بالش، پشتیبان شکم شما خواهد بود.
  • حالت کنار هم و دخول از پشت به واژن (قاشقی): پشت به همسرتان دراز بکشید. در این حالت دخول از طریق واژن از پشت انجام می‌شود. چنان‌چه بارداری شما پیشرفت می‌کند در اختیار داشتن چند بالش برای حمایت بیشتر از حالت قرارگیری شما مفید است. دخول در این روش عمق کمتری خواهد داشت و بهتر خواهد بود، زیرا در ماه‌های آخر فشارهای عمیق ناراحت‌کننده خواهد بود.
  • حالت‌های دیگر مانند حالت ایستاده (زن رو به دیوار) و نزدیکی بدون دخول می‌باشند.



	آشنایی با بهترین حالات جنسی در رابطه زناشویی | وب


بهترین حالات جنسی در دوران بارداری

اغلب پوزیشن‌های جنسی تا زمانی که شما احساس راحتی می‌کنید، مناسب هستند. سعی کنید با پیشرفت بارداری، بهترین وضعیت را برای خود پیدا کنید. به عنوان مثال، به جای به پشت دراز کشیدن شاید بهتر باشد که به پهلو و کنار همسرتان قرار بگیرید یا در موقعیت بالا یا جلوی همسرتان باشید.


حالات جنسی مرد و زن بعد از نزدیکی

حالات مردان پس از انزال و مقاربت: معمولا آقایان بعد از رابطه جنسی احساس خواب آلودگی و کوفتگی دارند ، این حالت کاملا طبیعی است. خیلی از آقایان بعد از مقاربت برای دقایق یا حتی ساعاتی تحریک نمی شوند و نعوظ مجدد در آنها اتفاق نمی افتد که این فرایند هم کاملا طبیعی است و نشانه بیماری یا اختلال جنسی نیست. معمولا اگر بعد از رابطه جنسی با آقایان حرفهای عاشقانه بزنید آنها فقط تائید میکنند ، آقایان ممکن است موقتا بعد از مقاربت از نظر احساسی کمی سرد به نظر برسند که همانطور که گفته شد این حالت موقتی است. آقایان انتظارد ارند بعد از رابطه جنسی کمی فکر کنند و معمولا هم فکرشان بازتر می شود . تمرکز فکری آقایان بعد از مقاربت و انزال ارتقاء میابد.

حالات زنان پس از انزال و مقاربت: بی حال شدن نه به اندازه آقایان اما تا حدی که نیاز دارند در بستر بمانند طبیعی است . زنان بعد از رابطه جنسی نیاز به توجه بیشتری دارند . آنها از اینکه در آغوش گرفته شوند لذت میبرند. بعد از رابطه جنسی و ارگاسم احساسات خانم ها برانگیخته می شود و گاها تمایل به صحبت کردن دارند معمولا خانم ها بر عکس آقایان بعد از ارگاسم به جای فکر کردن به موضوعات دیگر به رابطه ای که تجربه کردند فکر میکنند. زنان نیز همچون مردان تا مدت کوتاهی پس از ارگاسم تحریک نمی شوند . هستند زنانی که تمایل به تنهایی دارند که البته درصد آنهاکم است.




همچنین مشاهده کنید