دوشنبه, ۱۱ تیر, ۱۴۰۳ / 1 July, 2024
چگونه ترافیک مطلوب را ایجاد نماییم
![چگونه ترافیک مطلوب را ایجاد نماییم](/web/imgs/16/83/656i41.jpeg)
برای رسیدن به شهرت و ایجاد نامهای خانوادگی تبلیغاتی، بسیاری از سایتهای تجاری الکترونیک آمریکا (مانند www.cdnow.com , www.Amazon.com) مبارزات تبلیغاتی چندین میلیون دلاری راه انداختهاند و در نتیجه متحمل خسارات عظیمی نیز میشوند که گاه به اندازه درآمد آنهاست.
این الگو در خارج از آمریکا به سختی قابل انجام است. زیرا در آن کشورها سرمایه ریسک و بازار سهم مانند NASDAQ براحتی در دسترس نیستند. علاوه بر این معتقدیم بخشی از هنر تجارت الکترونیک توانایی رسیدن به شهرت با هزینه نسبتاً کم است. فهرست زیر میتواند به مؤسسات الکترونیک کمک نماید تا ترافیک مناسب ایجاد نمایند و میان کاربران خود اعتمادسازی کنند.
روشهای online
ابزار جستجو، بویژه آنهایی که معروف هستند و در زمینه خاصی فعالیت دارند .
بنرهای تبلیغاتی:
اکثر وبسایتها بنرهای تبلیغاتی را در قبال اخذ وجه (مثلاً حدود ۳۰ دلار برای هر ۱۰۰۰ نمایش) میپذیرند. هرچه محتوای وب سایت بیشتر مورد استفاده قرار گیرد، هزینه بیشتری باید پرداخته شود. بنرهای تبلیغاتی به وب سایت تبلیغکننده دیگری مرتبط میباشند. بهطور متوسط حدود ۵/۰ درصد از کاربران بر روی یک بنر تبلیغاتی کلیک میکنند.
قبول هزینه تبلیغاتی:
هزینه تبلیغاتی بعضی از وب سایتها توسط بعضی مؤسسات یا افراد مانند یک واقعه ورزشی تقبل میشود.
interstitials صفحههای تبلیغی هستند که برای چند ثانیه قبل از نمایش صفحه دیگری ظاهر میشوند.
پنجرههای تبلیغی دارای تصاویر برجسته
گروههای مذاکراتی میتواند بهطور مؤثری برای تبلیغ یک وب سایت بکار روند، به شرط این که مقررات مربوطه رعایت شوند (تبلیغات مستقیم غالباً ممنوع میباشد).
ارسال پیامهای الکترونیک انبوه از طریق پست الکترونیک در عین حالی که بسیار موثر است میتواند خطرناک نیز باشد. بهتر است فرد یا مؤسسه، پایگاه اطلاعات مخصوص خود، در مورد افرادی که مایل به دریافت اطلاعات راجع به محصولات جدید هستند ایجاد نماید.
برنامه های هم پیوند (یعنی برنامه های وابسته به سایت مشخص): این برنامه توسط اکثر سایتهای بزرگ و معروف مانند www.dell.com یا www.amazon.com مورد استفاده قرار میگیرند. تحت این برنامه سایتهای همپیوند مراجعین را به سایت اصلی برای پرداخت حقالزحمه ارجاع میدهند. بعضی از شرکتها مانند www.linkshare.com در زمینه سازماندهی برنامههای همپیوند تخصص دارند.
ارائه خدمات رایگان اغلب بهترین راه معروف شدن با هزینه کم است. راههای زیادی برای ارائه خدمات رایگان مانند ابزار جستجو، e-mail، میزبانی سایتها، محتوای مفید و غیره وجود دارند.
گیشهٔ فروش مشترک:
تحت این برنامه چند شرکت (معمولآً دو یا سه شرکت) بهطور مشترک یک صفحه وب مخصوص فروش، برای پیشنهاد بعضی از خدمات ایجاد میکنند.
روشهای offline
چاپ و ارسال نامه بصورت انبوه:
این روش اگر بصورت هدفمند انجام شود مؤثر ولی گران است. حضور در نمایشگاهها، ایستگاههای قطار، کنفرانسهای مطبوعاتی و ... نیز میتوانند مؤثر باشند.
- استفاده از امکانات زیربنایی موجود (فروشگاهها، روزنامه یا خبرنامه ویژه و ...) لازم میباشند. شرکتهای بزرگ (مثلاً فروشگاههای زنجیرهای، شرکتهای کامپیوتری مشهور و ...) از این مورد استفادههای زیادی بردهاند.
آگهی های کلاسیک (در تلویزیون، روزنامهها، رادیو، تابلوهای تبلیغاتی) مؤثر ولی گران هستند.
انتخابات ریاست جمهوری سعید جلیلی انتخابات مسعود پزشکیان انتخابات ریاست جمهوری 1403 ایران پزشکیان جلیلی انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انتخابات 1403 ریاست جمهوری
هواشناسی قتل تهران شهرداری تهران خانواده آموزش و پرورش سازمان هواشناسی سلامت پلیس محیط زیست سیل آلودگی هوا
قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو دولت سیزدهم بازار سرمایه بورس خودرو دلار بازار خودرو حقوق بازنشستگان قیمت سکه بانک مرکزی
سینما تلویزیون علیرضا قربانی تخت جمشید سینمای ایران کنسرت رسانه ملی دفاع مقدس شهید سید ابراهیم رئیسی کتاب موسیقی
شورای عالی انقلاب فرهنگی دانش بنیان ماهواره دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باتری وزیر علوم
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه ترکیه فلسطین فرانسه آمریکا جو بایدن روسیه جنگ غزه دونالد ترامپ چین
فوتبال استقلال پرسپولیس یورو 2024 لیگ برتر تیم ملی انگلیس باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال علیرضا بیرانوند بازی نقل و انتقالات آلمان
هوش مصنوعی گوگل الکامپ نمایشگاه الکامپ ربات اپل سرعت اینترنت وزیر ارتباطات
عینک آفتابی طب سنتی ورزش گرمازدگی آلزایمر ویتامین سکته مغزی قند خون