چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا

مشتری ناراضی


مشتری ناراضی

رضایت خریداران از شیوه رفتار فروشندگان و کالاهایی که عرضه می‌کنند، آرزوی کاسب‌ها و مغازه‌داران است، اما مشتریان ناراضی و معترض همیشه وجود دارند و در هر صورت رضایت تمام خریداران …

رضایت خریداران از شیوه رفتار فروشندگان و کالاهایی که عرضه می‌کنند، آرزوی کاسب‌ها و مغازه‌داران است، اما مشتریان ناراضی و معترض همیشه وجود دارند و در هر صورت رضایت تمام خریداران هیچ‌گاه بطور کامل جلب نمی‌شود.

فروشندگان هنگامی که با یک خریدار عصبانی و ناراضی روبه‌رو می‌شوند باید به خاطر داشته باشند، مشتری از وضعیت موجود ناراضی بوده و هیچ‌گونه خصومت شخصی با فروشنده ندارد.