شنبه, ۶ بهمن, ۱۴۰۳ / 25 January, 2025
مجله ویستا

تحلیل رفتار مصرف کننده در اینترنت


تحلیل رفتار مصرف کننده در اینترنت

در ادبیات بازاریابی و علوم انسانی کلیه کنش ها, رفتار و تصمیمات انسانی بر اساس الگوی عقلانیت بنا گذاشته شده است

در ادبیات بازاریابی و علوم انسانی کلیه کنش ها، رفتار و تصمیمات انسانی بر اساس الگوی عقلانیت بنا گذاشته شده است. از دیدگاه هابرماس، نگرش و الگوی حاکم بر عقلانیت انسانی تنها بعد کارکردی و محاسبه سود و زیان را در برنمی گیرد بلکه عوامل فرهنگی و ارزشی نیز در فرایندهای عقلانی دخیل می باشند. تحقیق حاضر سعی دارد تا برداشت هابرماس از عقلانیت را در مورد فرایند تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در سطوح تحلیل خرد و میانی به ارزیابی بگذارد. هدف نهایی بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت می باشد و بدین منظور از دو روش کمی و کیفی و همچنین تطابق یافته های تحقیق مدد گرفته شده است.

عنوان فایل
تحلیل رفتار مصرف کننده در اینترنت application/pdf
tahlile raftare masrafkonande.pdf
297 KB
دانلود

محمد حقیقی

کاملیا احتشامی اکبری