جمعه, ۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 17 May, 2024
مجله ویستا

کلیدهای طلائی بازاریابی بیمه


کلیدهای طلائی بازاریابی بیمه

● هنر فروشندگی ‏هنر موفقیت در زندگی
بیمه‌گذار حق دارد در خصوص بیمه‌نامه‌ای که می‌خرد اطلاعات کامل کسب نماید، حتی اگر این اطلاعات منجر به نخریدن بیمه‌نامه از جانب وی شود وظیفه …

هنر فروشندگی ‏هنر موفقیت در زندگی

بیمه‌گذار حق دارد در خصوص بیمه‌نامه‌ای که می‌خرد اطلاعات کامل کسب نماید، حتی اگر این اطلاعات منجر به نخریدن بیمه‌نامه از جانب وی شود وظیفه بازاریاب این است که نقاط ضعف و قوت، مزایا، محدودیت‌ها و استثنائات بیمه نامه را بطور کامل برای بیمه گذار تشریح نماید.

سعی کنید بیمه‌نامه‌ای متناسب با نوع فعالیت، ریسک تهدیدکننده اموال و دارائی‌ها، متناسب با بودجه بیمه‌گذار و با بهترین نرخ و شرایط برای وی تهیه کنید.

به بیمه‌گذارتان اثبات کنید که صرفاً به فروش بیمه‌نامه و منافع مالی حاصله برای خودتان فکر نمی‌کنید بلکه در پی ایجاد رابطه‌ای برد – برد با وی هستید تا وی در سایه خرید این بیمه‌نامه و اطمینان خاطر حاصله، با آسودگی به فعالیت اقتصادی – اجتماعی خود بپردازد. بدین ترتیب بار مالی حاصله از هزینه خسارات احتمالی را از دوش وی برداشته‌ و خود نیز درآمدی کسب خواهید نمود.

به فروش بیمه به عنوان یک سرمایه‌گذای بلندمدت بنگرید نه یک فروش کوتاه مدت.

به بیمه‌گذارانتان این اطمینان را بدهید که با خرید بیمه‌نامه و دریافت حق‌بیمه از سوی شما، رابطه‌تان با وی قطع نمی‌شود، بلکه این ارتباط قوی‌تر شده و شما در هر لحظه آماده ارائه خدمات و اطلاعات و مشاوره بیمه‌ای به وی می‌باشید.

به بیمه‌گذارتان این اطمینان را بدهید که فروش بیمه‌نامه پایان خدمت به ایشان نیست بلکه آغاز ارائه خدمات شما است.

در تمام طول سال و به طرق مختلف ارتباطتان را با بیمه گذارتان حفظ کنید. این امر می‌تواند بوسیله فکس، تلفن، ایمیل و به بهانه تبریک اعیاد و مناسبت‌ها و … تداوم یابد.

هزینه گرایش بیمه‌گذارتان به سوی رقبا را برای وی افزایش دهید.

منبع : http://farhangebimeh.blogfa.com/post-۴۸۸.aspx