VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ -
13 February 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
زیان انباشته صنعت خودرو
ایران خودرو
صنعت خودرو
خودروسازان
زیان انباشته
سایپا
خودرو
قیمت خودرو
تولید خودرو
قیمت گذاری دستوری
صنعت خودروسازی
خودروسازی
۳۷ ساعت قبل / سایت اقتصاد ۱۰۰
راز 500 هزار میلیارد تومان رانت 2 خودروساز بزرگ ایرانی افشا شد
اقتصاد 100- افشای رانت ۵۰۰ هزار میلیارد تومانی در صنعت خودرو؛ زیان انباشته ۲۵۰ هزار میلیاردی ایران خودرو و سایپا و بدهی سنگین به قطعهسازان، چالشهای جدی خودروسازی ایران را نمایان میکند.
شرکت سایپا
شرکت ایران خودرو
شرکت سایپا
شرکت ایران خودرو
۴۱ ساعت قبل / سایت اکوایران
بورس کالا؛ راهکاری برای خروج از لاتاری خودرو
صنعت خودروی ایران با زیان انباشته کلان، کیفیت پایین، و نارضایتی مصرفکنندگان مواجه است. سازوکارهای فعلی فروش خودرو نه مطابق استانداردهای جهانی است و نه پاسخگوی نیاز بازار، اما عرضه خودرو در بورس کالا میتواند بخشی از این مشکلات را کاهش دهد.
بازار سرمایه
صنعت خودرو
بازار سرمایه
صنعت خودرو
سعید اسلامی بیدگلی
زیان انباشته
۴۴ ساعت قبل / سایت تحلیل بازار
بدهی و زیان انباشته خودروسازان ۷۰۰ همت شد
دبیر انجمن قطعه سازان گفت: خودروسازان ۴۵۰ همت بدهی جاری و ۲۵۰ همت زیان انباشته دارند.
صنعت خودرو
خودروسازی
صنعت خودرو
خودروسازی
زیان انباشته
خودروسازان ایران
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
/ روزنامه دنیای اقتصاد
سرنوشت ایرانخودرو پس از خصوصیسازی چه می شود؟
ایرانخودرو بار دیگر در یک آزمون بزرگ تاریخی قرار گرفت؛ مشابه آنچه در سال ۱۳۵۸ رخ داد و این شرکت از بخش خصوصی به دولت منتقل شد. اکنون بعد از گذشت 45سال، این خودروساز دولتی دوباره به بخشخصوصی بازگشته است. به این ترتیب بزرگترین خودروساز خاورمیانه که در ابتدا خصوصی و سودده بود در چرخهای، از سوی دولت …
ایران خودرو
صنعت خودرو
ایران خودرو
صنعت خودرو
خصوصیسازی
مدیریت دولتی
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
/ سایت تحلیل بازار
زیان انباشته خودروسازان به ۲۲۳ همت رسید!
زیان انباشته سه خودروساز بزرگ کشور به رقم بیسابقه ۲۲۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
زیان انباشته
صنعت خودروسازی ایران
زیان انباشته
صنعت خودروسازی ایران
صنعت خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
/ سایت انصاف نیوز
بخش خصوصی مدیریت ایران خودرو را برعهده گرفت | انصاف نیوز
سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: با موافقت مجمع عمومی سهامداران شرکت و واگذاری یک صندلی دیگر به شرکت کروز، عملا بخش خصوصی مدیریت ایران خودرو را برعهده گرفت.
ایران خودرو
بخش خصوصی
ایران خودرو
بخش خصوصی
زیان انباشته
صنعت خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
/ سایت دنیای خودرو
اجماع ملی برای پایان تصدی گری دولت در صنعت خودرو
در شرایطی که بدهی زنجیره تامین خودروسازان به ۱۱۰ همت و زیان انباشته آنها به ۲۲۳ همت رسیده است، مدیریت بخشخصوصی در صنعت خودرو؛ نه یک انتخاب، بلکه یک ضرورت ناگزیر و یک اقدام عاجل برای حل مشکلات تولید، حفظ منافع مردم و کارکنان این صنعت است
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
/ سایت آرمان ملی
خروج ایرانخودرو از زیان انباشته
آرمان ملی- صدیقه بهزادپور: پس از سالها مدیریت ناکارآمد در صنعت خودرو و اقرار آنها به زیاندهی، سرانجام، شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا تصمیمی تاریخی را برای واگذاری ایرانخودرو به بخش خصوصی اتخاذ کرده و بر این اساس مقرر شده تا واگذاری شرکت ایرانخودرو به هیأت تجدید نظر شورای رقابت ابلاغ شود که به گفته …
خودرو
ایرانخودرو
خودرو
ایرانخودرو
صنعت خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
/ روزنامه دنیای اقتصاد
پایان مدیریت دولتی؛ راه نجات خودروسازی
مجموعه نظام در شرایطی تصمیم به پایان عصر مدیریت دولتی خودرو گرفته که هجمهها برای توقف این تصمیم حیاتی از یک ماه گذشته تشدید شده است. آنچه مشخص است ناکارآمدی خودروسازی کشور با مدیریت دولتی دهههاست برای دولتهای مختلف اثبات شده با این حال ذینفعان صنعت و بازار، بارها مانع از واگذاری مدیریت دولتی به …
بخش خصوصی
خودروسازان
بخش خصوصی
خودروسازان
زیان انباشته
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
/ سایت تابناک
سایپا؛ خودروساز یا کارخانه تولید زیان؟ / خلق ٣٥ میلیون تومان ضرر در هر دقیقه!
تداوم زیاندهی، افزایش هزینهها و کاهش تولید و فروش، همه نشان میدهد که سایپا در یک بحران جدی گرفتار شده است. مدیران این شرکت باید هرچه سریعتر پاسخگوی عملکرد خود باشند، چرا که ادامه این وضعیت نهتنها صنعت خودرو را متزلزلتر میکند، بلکه زیانهای جبرانناپذیری را بر دوش سهامداران و اقتصاد کشور میگذارد.
سایپا
خودروسازی سایپا
سایپا
خودروسازی سایپا
قیمت خودرو
بازار خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - زیان انباشته ۲۲۳ همت شد!
عصر خودرو- مجموع زیان انباشته خودروسازان تا پایان پاییز امسال به 223 هزار و 300 میلیارد تومان رسیده است.
سایپا (۵۶۶۱)
ایران خودرو (۶۸۹۸)
سایپا (۵۶۶۱)
ایران خودرو (۶۸۹۸)
صنعت خودرو ایران (۵۴۷۹)
زیان خودروسازان (۳۶)
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
/ خبرگزاری مهر
زیان سنگین خودروسازان در پاییز؛ زیان انباشته ۲۲۳ همت شد!
مجموع زیان انباشته خودروسازان تا پایان پاییز امسال به ۲۲۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده است.
زیان انباشته خودروسازان
تولید خودرو
زیان انباشته خودروسازان
تولید خودرو
صنعت خودروسازی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
/ خبرگزاری ایسنا
از پیشبینی تا واقعیت آینده صنعت خودرو/ خودروسازان ۲۵۰ همت به زنجیره تامین بدهکارند
دبیر انجمن قطعهسازان ضمن تاکید بر اینکه قیمتگذاری دستوری از جمله مشکلاتی است که طی سالهای اخیر بلای جان صنایع و اقتصاد کشور شد و بدهی ۲۰۰ همتی دو خودروساز بزرگ به زنجیره تامین ماحصل همین دستورها است عنوان کرد که فاصله گرفتن از قیمتگذاری دستوری و تغییر نقش حاکمیت به سیاستگذار و ناظر، در حال حاضر، …
قیمتگذاری دستوری خودرو
خودروسازی
قیمتگذاری دستوری خودرو
خودروسازی
قطعهسازی
زیان انباشته
۱۴۰۳/۱۱/۱۳
/ خبرگزاری برنا
ارتباط عملکرد مالی خودروسازان با نوسانات بازار سرمایه/ از کاهش زیان تا چالشهای مدیریتی
برنا - گروه اقتصادی: واگذاری سهام ایران خودرو و سایپا، در کنار کاهش زیان انباشته، میتواند نقطه عطفی برای صنعت خودرو و بازار سرمایه باشد، اما آیا این روند شفاف و تأثیرگذار خواهد بود؟آیا مافیا و مخالفانی که با مدیریت بخش خصوصی دست آنها از مناصب مدیریتی کوتاه خواهد شد اجازه این کار را خواهند داد؟ این بزرگترین …
خودرو
خودرو
۱۴۰۳/۱۱/۱۱
/ خبرگزاری جام جم
قطعهساز در بنبست جاده مخصوص
صنعت خودروسازی کشور ما با مشکلات بسیاری دستوپنجه نرم میکند و امروز دو خودروساز بزرگ کشور با زیان انباشته بسیار زیادی مواجه هستند، بهطوریکه براساس صورتهای مالی، مجموع زیان انباشته گروه سایپا و گروه ایرانخودرو در پایان سال ۱۴۰۲ به حدود ۲۲۴هزار میلیارد تومان رسیده که ۱۲۳ همت از آن مربوط به ایرانخودرو …
صنعت
قطعه سازان
صنعت
قطعه سازان
خودروسازی
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
/ سایت صنعت ماشین
چرا نهاد تنظیم گری خودرو در ایران ناموفق عمل کرده است؟
صنعت ماشین: بازوی پژوهشی مجلس در گزارشی تاکید کرده که نهاد تنظیمگری خودرو در ایران ناموفق عمل کرده است؛ بهطوریکه در حال حاضر ۳۰نهاد حاکمیتی در حوزه خودرو مجوز تصمیمگیری در این صنعت را دارند و همین امر امکان اتخاذ راهبردی واحد را برای پیشبرد مقاصد توسعهای خودرو سلب کرده است.
صنعت خودروسازی
خودروسازان
صنعت خودروسازی
خودروسازان
وزارت صمت
قیمت گذاری دستوری
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
/ سایت تحلیل بازار
ناترازی صنعت و بازار خودرو چگونه حل می شود؟ | تحقق رشد تیراژ و عرضه با مدیریت بخش خصوصی
چالش های قیمت گذاری دستوری، رشد نهاده های تولید و زیان انباشته می تواند بستر ایجاد «ناترازی» در خودروسازان بزرگ کشور را ایجاد کند؛ حل بحران ناترازی فقط با خصوصی سازی میسر است.
صنعت خودرو
تولید خودرو
صنعت خودرو
تولید خودرو
خصوصی سازی خودروسازی
خصوصی سازی صنعت خودرو
۱۴۰۳/۱۰/۲۵
/ سایت تحلیل بازار
واگذاری مدیریت راه مقابله با ناترازی ایران خودرو؛ زیان ده ترین شرکت دولتی ایران
زیان انباشته ایرانخودرو تا پایان مهرماه ۱۴۰۳ شده که به بیش از ۱۲۵ هزار میلیارد تومان رسیده است.
صنعت خودرو
خصوصی سازی خودروسازی
صنعت خودرو
خصوصی سازی خودروسازی
ایران خودرو
وزارت صمت
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
/ سایت اکونگار
پیشبینی زیان انباشته ۱۸۰هزار میلیارد تومانی برای سایپا و ایرانخودرو
اگر واگذاری ایرانخودرو و سایپا به تعویق بیفتد و روند خصوصیسازی با تأخیر یک دو ساله مواجه شود، صنعت خودرو با زیان انباشته ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی در سال جاری و احتمالاً ۱۸۰ هزار میلیارد تومانی در سال آینده، به نقطه بحرانی خواهد رسید.
ایران خودرو
خصوصی سازی
ایران خودرو
خصوصی سازی
خودروسازان
سایپا
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
/ خبرگزاری ایلنا
ایران خودرو را با شرط اجاره به تملیک پنج ساله واگذار کنید
اگر واگذاری ایرانخودرو و سایپا به تعویق بیفتد و روند خصوصیسازی با تأخیر یک دو ساله مواجه شود، صنعت خودرو با زیان انباشته ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی در سال جاری و احتمالاً ۱۸۰ هزار میلیارد تومانی در سال آینده، به نقطه بحرانی خواهد رسید. این وضعیت نه تنها تهدیدی برای بقای این دو خودروساز است، بلکه ممکن …
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
خصوصی سازی صنعت خودرو
خودروسازی در ایران
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
/ سایت تابناک
آخرین دست و پا زدنهای ایران خودرو برای فرار از ورشکستگی/ علیمردان عظیمی میماند یا میرود؟
بررسی ها نشان می دهد دغدغه این روزهای ایران خودرو فرار از بحران زیان انباشته ای است که مقدار آن به دو برابر سرمایه ثبتی این شرکت بورسی رسیده است. به نظر می رسد علیمردان عظیمی برای فرار از ورشکستگی قصد دارد قانون را دور بزند و با تجدید ارزیابی دارایی های ثابت ایران خودرو راهی برای بقای این صنعت پیدا …
قیمت ایران خودرو
ایران خودرو
قیمت ایران خودرو
ایران خودرو
خودروهای ایران خودرو
افزایش قیمت خودرو
۱۴۰۳/۱۰/۱۹
/ سایت دنیای خودرو
کاهش تولید و افزایش واردات قطعه نتیجه تداوم مشکلات صنعت خودرو
آرمان خالقی: بحرانهای ارزی، مشکلات مدیریتی، زیان انباشته و فشارهای ناشی از کمبود انرژی و مواد اولیه باعث خواهند شد که خودروسازان قادر به افزایش تیراژ تولید خود نباشند
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
/ خبرگزاری ایلنا
رنج پزشکیان از ناترازی / واگذاری مدیریت راه مقابله با ناترازی ایران خودرو
گروه صنعتی ایرانخودرو بهعنوان یکی از بزرگترین خودروسازان کشور با چالشهای مالی متعددی مواجه است که به گفته کارشناسان بخشی از آن به عملکرد شرکتهای زیرمجموعه و اقماری این گروه که بالغ بر ۱۶۰ شرکت است بازمیگردد که در نهایت باعث افزایش زیان انباشته ایرانخودرو تا پایان مهرماه ۱۴۰۳ شده که به بیش از ۱۲۵هزار …
ایران خودرو
خودروسازی
ایران خودرو
خودروسازی
صنعت خودرو در ایران
۱۴۰۳/۱۰/۱۶
/ سایت صنعت ماشین
جزئیات درآمد خارج شده از خودروسازی
صنعت ماشین : اصلاح ۳۰ درصدی قیمت خودروهای داخلی در ابتدای آذر سالجاری هرچند کمک بزرگی به خودروسازان بابت افزایش نقدینگی و حتی خروج از زیان کرد، اما تاخیر در بهروزرسانی قیمتها، حدود ۱۴۰ همت درآمد بالقوه را از دسترس خودروسازان خارج کرد.
قیمت خودروهای داخلی
خودروسازان
قیمت خودروهای داخلی
خودروسازان
ایران خودرو
سایپا
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
/ سایت تیتریک اقتصادی
آینده روشن خودروییها در بورس / مدیریت دولتی خودروسازان واگذار میشود؟
با شروع فرآیند افزایش سرمایه دو خودروسازی اصلی کشور از محل تجدید ارزیابی داراییهای خود، ایدرو نیز تصمیم گرفته بعد از افزایش سرمایه خودروسازان سهامش را به فروش برساند. این یادداشت ضمن بررسی شرایط فعلی خودروسازان تلاش کرده تا علاوه بر اشاره به تأثیرات سالها مدیریت دولتی بر صنعت خودروسازی، راهکارهایی …
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
تجدید ارزیابی
بورس
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ روزنامه صمت
زیان ۴میلیارد تومانی در هر ساعت
صنعت خودروسازی کشور با چالشهای متعددی همچون بهرهوری پایین، تنوع و کیفیت پایین محصولات، عدمرضایتمندی مشتریان، ساختارهای مالکیتی و مدیریتی معیوب، عدمتفاهم و درک مشترک تصمیمگیران و ذینفعان اصلی بازار و صنعت خودرو مواجه است. وضعیت نامطلوب مالی، زیان انباشته و بدهی شرکتهای خودروسازی یکی از نتایج اخذ …
خودروسازان
سایپا
خودروسازان
سایپا
شهناز صفایی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ سایت اقتصاد ۲۴
نیسان و هوندا در جستجوی افقی مشترک برای کسب رتبه سومین خودروساز بزرگ جهان/ خودروسازان ایرانی اندر خم یک کوچه! | اقتصاد24
در ایران وضعیت صنعت خودروسازی بهطور قابلتوجهی متفاوت است. زیان انباشته ایرانخودرو در سال ۱۴۰۳ به رقم ۱۲۲ هزار میلیارد تومان رسیده است، در حالی که سایپا نیز با زیان ۱۰۱ هزار میلیارد تومانی مواجه است. این میزان زیان انباشته در کنار قیمتهای غیرمنطقی خودروها و کیفیت پایین محصولات، نشاندهنده عمق بحران …
صنعت خودروسازی
خودروسازان داخلی
صنعت خودروسازی
خودروسازان داخلی
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
/ سایت فراز
این صورتهای مالی فقط عدد و رقم نیستند! عملکرد عظیمی چطور ایرانخودرو را زمینگیر کرد؟
در ماههای فعالیت نخست دولت سیزدهم، «مهدی خطیبی» به عنوان دهمین مدیرعامل انتخاب شد. یک سال از این انتصاب نگذشته بود که خطیبی در پی انتشار گزارشهایی از واگذاریهای رانتی خودرو به برخی مدیران، با حکم رییس وقت دولت برکنار شد و «علیمردان عظیمی» به جای او به صندلی مدیرعاملی ایرانخودرو تکیه زد. بررسی صورتهای …
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
/ سایت خط سلامت
دستور پرداخت خسارات افت قیمت خودرو بار سنگینی برای صنعت بیمه
خط سلامت:دبیر کل سندیکای بیمهگران ایران، محسن پورکیانی، در نشست خبری خود اعلام کرد که یکی از بزرگترین چالشهای صنعت بیمه در ایران، عدم مدیریت صحیح نقدینگی است. وی افزود که ۸۰ درصد از پرتفوی صنعت بیمه به بیمههای درمان و شخص ثالث مربوط میشود که هر دو رشته زیانده هستند. پورکیانی همچنین به مشکلات ناشی …
بیمه شخص ثالث
تورم
بیمه شخص ثالث
تورم
قیمت خودرو
صنعت بیمه
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
/ روزنامه شرق
خودروسازان در پایان راه
زیان انباشته خودروسازان از ۲۰۸ هزار میلیارد تومان عبور کرده است و حالا خودروسازان به زورِ تأمین نقدینگی از پیشفروش خودرو سر پا هستند. این وضعیت آشفته صنعت خودرو اما ماحصل دخالت بیحدوحصر دولت در این صنعت است و جالب اینکه در سالهای اخیر، دولت و نمایندگان مجلس نیز به جمع منتقدان صنعت خودرو پیوستهاند!
صنعت خودرو
خودروسازان ایران
صنعت خودرو
خودروسازان ایران
۱۴۰۳/۱۰/۰۱
/ سایت تحلیل بازار
صنعت خودرو؛ اصلاح ساختار یا ادامه زیان
پس از افزایش قیمت خودروهای داخلی، طرح فروش محصولات ایرانخودرو برای متقاضیان عادی، مادران دارای فرزند دوم و بیشتر و دارندگان خودروهای فرسوده در هفته جاری اجرا میشود.
صنعت خودرو
خودروسازی
صنعت خودرو
خودروسازی
زیان انباشته
زیان خودروسازی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷
/ سایت صنعت ماشین
رکورد تاریخی ناکارآمدی سایپا و ایران خودرو در صنعت خودروسازی
صنعت ماشین: رئیس قوه قضاییه اخیراً در اظهاراتی تأکید کرد؛ اگر قرار است بخش خصوصی به میدان بیاید و مشکلات را حل کند، باید در تعامل با آنها بازنگری کنیم. این اظهارات در حالی مطرح میشود که مقام معظم رهبری نیز بر اجرای دقیق اصل ۴۴ قانون اساسی و خصوصیسازی واقعی تأکید کردهاند. اما با وجود این تأکیدات، …
خصوصی سازی
صنعت خودروسازی
خصوصی سازی
صنعت خودروسازی
زیان انباشته
خودروسازان
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
/ سایت صنعت ماشین
چرا خودروسازان با وجود سوددهی صنایع پیشینی، زیانده هستند؟
صنعت ماشین: خودروسازان بزرگ کشور طبق آنچه به سامانه کدال بورس اعلام کردهاند، تا پایان شهریور امسال همچنان با زیان تولید مواجه بودهاند؛ این در حالی است که شرکتهای اصلی تامینکننده مواد اولیه صنعت خودرو، همگی سودده هستند.
زیان خودروسازان
صنعت خودرو
زیان خودروسازان
صنعت خودرو
کدال بورس
زیان انباشته
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
/ سایت تریبون اقتصاد
علت گرانی خودرو: سیاستهای دستوری دولت و مقاومت دربرابر واگذاری مدیریت به بخش خصوصی
خصوصیسازی واقعی بدون اصلاح ساختار مدیریتی امکانپذیر نیست. مدیرانی که در فضای دولتی فعالیت میکنند، معمولاً تمایل کمی به ریسکپذیری و اتخاذ تصمیمات بلندمدت دارند. این وضعیت باعث شده است که صنعت خودرو بهجای حرکت به سمت توسعه و نوآوری، درگیر بحرانهای مکرر و افزایش زیان انباشته آنها میشود.
بخش خصوصی
خودرو
بخش خصوصی
خودرو
دولت
صنعت
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
/ سایت عصرایران
عامل گرانی خودرو : حاکمیت دولت باسیاست های دستوری و مقابله با واگذاری مدیریت به بخش خصوصی
خصوصیسازی واقعی بدون اصلاح ساختار مدیریتی امکانپذیر نیست. مدیرانی که در فضای دولتی فعالیت میکنند، معمولاً تمایل کمی به ریسکپذیری و اتخاذ تصمیمات بلندمدت دارند. این وضعیت باعث شده است که صنعت خودرو بهجای حرکت به سمت توسعه و نوآوری، درگیر بحرانهای مکرر و افزایش زیان انباشته آنها میشود.
گرانی خودرو
خصوصی سازی
گرانی خودرو
خصوصی سازی
۱۴۰۳/۰۹/۱۰
/ سایت تیتریک اقتصادی
افزایش قیمت خودرو تولید را بالا میبرد؟
وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه با افزایش قیمت خودرو توسط خودروسازان داخلی عنوان کرد: ما هم علاقهای نداشتیم که قیمت خودروها افزایش پیدا کند اما باید سیر تورم ۱۸ ماهه را در نظر بگیریم؛ عدم افزایش قیمت خودروها موجب بالا رفتن زیان انباشته شرکتها میشد.
قیمت خودرو
تولید خودرو
قیمت خودرو
تولید خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
/ سایت اکوایران
فرآیند بازشماری اموال
حتما این روزها در اخبار درباره «تجدید ارزیابی» داراییهای خودروسازان شنیدهاید. برخی از این خبرها اشاره دارند به اینکه ممکن است خودروسازان با زیان انباشته بیش از 208 همتی بتوانند با این تجدید ارزیابی، خودشان را از محدوده ورشکستگی کمی دور کنند.
بازار سرمایه
بورس ایران
بازار سرمایه
بورس ایران
تجدید ارزیابی دارایی
صنعت خودرو ایران
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت صنعت ماشین
معجزه بزرگ برای سایپا و ایران خودرو !
صنعت ماشین: به اذعان مدیران عامل دو گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا، دو شرکت تولیدکننده نه تنها از زیان خارج شدند؛ بلکه به سوددهی نیز رسیدهاند و این یعنی چیزی شبیه معجزه در صنعت خودروسازی ایران!
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
خودروسازان
صورت های مالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷
/ سایت صنعت ماشین
زیان انباشته 3 خودروساز بزرگ کشور 208 همت شد! +جدول
صنعت ماشین: بررسی صورت های مالی خودروسازان تا پایان مهر ۱۴۰۳ نشان می دهد که مجموع زیان انباشته سه خودروساز بزرگ کشور -فقط شرکت های مادر- بالغ بر ۲۰۸ هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان بوده است.
خودروسازان
صورت های مالی
خودروسازان
صورت های مالی
تولید خودرو
زیان انباشته
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت تیتریک اقتصادی
زیان انباشته ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو به ۲۰۸ هزار میلیارد تومان رسید
هر چند از سال ۱۳۹۷ تاکنون چندین بار مسئولیت قیمت گذاری میان شورای رقابت و سایر نهادها از جمله ستاد تنظیم بازار دست به دست شده، اما این تغییر نهادی نه تنها وضعیت را بهتر نکرده که به بدتر شدن وضعیت نیز منجر شده است.
صنعت خودرو
تولید خودرو
صنعت خودرو
تولید خودرو
زیان انباشته خودروسازان
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت عصرخودرو
عصر خودرو - ویراژ خودروسازان زیانده در اقتصاد ایران؛ زیان انباشته ۲۰۸ همت شد!
عصر خودرو- بررسی صورت های مالی خودروسازان تا پایان مهر 1403 نشان می دهد که مجموع زیان انباشته سه خودروساز بزرگ کشور -فقط شرکت های مادر- بالغ بر 208 هزار و 340 میلیارد تومان بوده است.
صنعت خودرو ایران (۵۴۱۹)
عصر خودرو
صنعت خودرو ایران (۵۴۱۹)
عصر خودرو
قیمت
مجله های خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ روزنامه دنیای اقتصاد
تجدید ارزیابی خودروسازان کلید خورد
زیان انباشته خودروسازان بزرگ کشور در شرایطی آنها را مشمول ماه 141 قانون تجارت کرده که برای خروج از این بحران، راهی جز تجدید ارزیابی اموال و داراییها پیش روی ایرانخودرو و سایپا نیست.
صنعت خودرو
زیان خودروسازان
صنعت خودرو
زیان خودروسازان
تجدید ارزیابی خودروسازان
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ سایت اقتصادآنلاین
کارشناس بازار خودرو: افزایش کارخانهای قیمت خودرو تاثیری روی بازار نداشته است
بابک صدرایی کارشناس صنعت خودرو گفت: خودروساز با زیان انباشتهای که دارد مجبور به افزایش قیمت است در غیر این صورت تعطیل می شود.
خودرو
خودرو داخلی
خودرو
خودرو داخلی
بازار خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ سایت اکونگار
علت افزایش زیان انباشته خودروسازان در سال گذشته چه بود؟
حسن کریمی سنجری، کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمتگذاری دستوری، منجر به افزایش دلالان در بازار شده است که همین موضوع آسیب جدی به صنعت خودرو وارد می کند.
قیمت خودرو
صنعت خودرو
قیمت خودرو
صنعت خودرو
قیمتگذاری خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
/ سایت صنعت ماشین
ریخت و پاش دلار خودرویی؟
صنعت ماشین»: خودروسازان بزرگ کشور پس از اعلام کاهش زیاندهی خود در پایان نیمسال نخست ۱۴۰۳، خبر از پایان زیان تولید و البته سوددهی در انتهای سال جاری نیز دادهاند.
ایران خودرو
سایپا
ایران خودرو
سایپا
قیمت گذاری دستوری
زیان انباشته
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
/ سایت نورنیوز
اتابک: مجبور به افزایش قیمت خودرو شدیم/ گرانی خودرو مصوبه دولت قبل بود
وزیر صمت درواکنش به گران شدن خودرو گفت: ما هم علاقهای به افزایش قیمت خودروها نداشتیم اما عدم افزایش قیمت خودروها موجب بالا رفتن زیان انباشته شرکتها میشد. ضمن اینکه افزایش قیمت خودروها مصوبهای بود که باید در دولت قبل انجام میگرفت ولی رها شده بود.
خودرو
قیمت خودرو
خودرو
قیمت خودرو
وزیر صنعت
گرانی خودرو
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
/ سایت اکوایران
زیان انباشته خودروسازان و نارضایتی مصرفکنندگان
آبان 1403، پرماجرا برای صنعت و بازار خودرو گذشت. پازل اطلاعات مالی خودروسازان مربوط به نیمه اول سال جاری با انتشار صورت های مالی سایپا تکمیل شد تا رقم زیان انباشته شرکتهای خودروساز از 208 هزار میلیارد تومان فراتر برود اما این همه ماجرای خودرویی آبان نبود و ایرانخودرو و سایپا از لیست جدید قیمتی خود …
بازار خودرو
خودروسازی
بازار خودرو
خودروسازی
خودرو ایرانی
۱۴۰۳/۰۹/۰۲
/ سایت انتخاب
وزیر صمت درباره افزایش قیمت خودروهای ایران خودرو و سایپا: میزان افزایش قیمت را کمتر از نصف آنچه که در ۱۸ ماه قبل مصوب شده بود، اعمال کردیم / باید سیر تورم ۱۸ ماهه را در نظر بگیریم؛ عدم افزایش قیمت خودروها موجب بالا رفتن زیان انباشته شرکتها میشد / با این اقدام خودروسازها میتوانند برای ادامه کار از لحاظ اقتصادی بقا داشته باشند
وزیر صنعت، معدن و تجارت توضیحاتی را درباره افزایش قیمت برخی از خودروهای تولید دو کارخانه خودروسازی ارائه کرد و با تاکید بر اینکه دولت هیچ تمایلی به افزایش قیمت خودرو نداشت گفت که این مصوبه مربوط به دوره قبل است و با این وجود دولت چهاردهم، میزان افزایش را کمتر از نصف آنچه که در ۱۸ ماه قبل مصوب شده بود، …
۱۴۰۳/۰۹/۰۱
/ سایت خبرآنلاین
قیمتگذاری دستوری خودرو، اشتباه سختجان
در تمام این سالها این قیمت گذاری دستوری که همواره گفته می شد اشتباه است یک ضرر و زیان انباشته قابل توجهی را نصیب خودروسازهای دولتی کرده که در بهمن گذشته آن را ۲۶۰ همت اعلام کردند .
خودرو
دولت سیزدهم
خودرو
دولت سیزدهم
رانت خواری
بازار خودرو
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
/ سایت صنعت ماشین
خودروسازان روزی ۱۰۰ میلیارد تومان ضرر می سازند!
صنعت ماشین: روز گذشته اعلام قیمتهای جدید خودروهای گروه ایرانخودرو و سایپا و البته شرکتهای اقماری آنها، تقریبا کل فضای خبری و رسانهای کشور را به خود اختصاص داد. این افزایش قیمت موافقان و مخالفان زیادی داشت......
افزایش قیمت خودرو
ایران خودرو
افزایش قیمت خودرو
ایران خودرو
سایپا
خودروسازان
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت صنعت ماشین
صورت های مالی خودروسازان چه پیامی دارد؟
صنعت ماشین: صورتهای مالی میاندورهای سه خودروساز بزرگ نیمهدولتی که به بورس ارائه شده است از روند کند کاهش زیاندهی در شرکتهای مذکور حکایت دارد.
صورت های مالی خودروسازان
صورت های مالی
صورت های مالی خودروسازان
صورت های مالی
خودروسازان
زیان انباشته
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ سایت اقتصادنیوز
ترمز زیان خودرویی کشیده شد
اقتصادنیوز: صورتهای مالی میاندورهای سه خودروساز بزرگ نیمهدولتی که به بورس ارائه شده است از روند کند کاهش زیاندهی در شرکتهای مذکور حکایت دارد. زیاندهی خودروسازان نسبت به ۶ماه سال گذشته ۶۵درصد کاهش یافته است، حال آنکه زیان انباشته (غیرتلفیقی) نیز تا انتهای مهرماه امسال با ضرباهنگی کند به ۲۰۸همت …
خودروسازان
قیمت خودرو
خودروسازان
قیمت خودرو
صنعت خودرو
زیان خرید و فروش خودرو
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ روزنامه دنیای اقتصاد
نیشترمز زیان خودرویی
صورتهای مالی میاندورهای سه خودروساز بزرگ نیمهدولتی که به بورس ارائه شده است از روند کند کاهش زیاندهی در شرکتهای مذکور حکایت دارد. زیاندهی خودروسازان نسبت به 6ماه سال گذشته ۶۵درصد کاهش یافته است، حال آنکه زیان انباشته (غیرتلفیقی) نیز تا انتهای مهرماه امسال با ضرباهنگی کند به 208همت رسیده است. خروج …
صنعت خودرو
زیان خودروسازان
صنعت خودرو
زیان خودروسازان
سامانه کدال
۱۴۰۳/۰۸/۲۶
/ سایت ۹ صبح
افزایش قیمت ۳۰ درصدی خودروهای داخلی
افزایش قیمت ۳۰ درصدی خودروهای داخلی بازدید:۲۵۲برخی اخبار از موافقت وزارت صمت با افزایش ۳۰درصدی قیمت کارخانهای خودرو، آن هم پس از فریز ۱۸ماهه قیمتها حکایت دارد. هرچند این خبر هنوز بهطور رسمی اعلام نشده است، با این حال تصمیم وزارت صمت میتواند واکنشی به فشار موافقان فروش خودرو در بورس کالا باشد. …
خودرو
خودرو
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
/ روزنامه شرق
زیان انباشته در صنعت خودروسازی دولتی؛ وزارت صمت باید پاسخگو باشد
صنعت خودروسازی دولتی در ایران یکی از بزرگترین و مهمترین بخشهای اقتصادی کشور به شمار میآید. بااینحال، این صنعت در سالهای اخیر با مشکلات عدیدهای مواجه شده است که منجر به زیان انباشتهای قابل توجه برای خودروسازان شده است. طبق گزارشهای منتشرشده، زیان انباشته خودروسازان بزرگ کشور، شامل ایرانخودرو …
ایران
خودرو
ایران
خودرو
خودروسازان
صنعت
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
/ سایت افکارنیوز
خودروسازان در دولت چهاردهم خصوصی میشوند؟!
خصوصیسازی تنها راهکاری است که ضمن جلوگیری از تداوم زیان و کاهش هزینهها، افزایش نوآوری و ارتقای کیفیت در این صنعت را رقم خواهد زد.
مشارکت مردمی
خودروسازان بزرگ کشور
مشارکت مردمی
خودروسازان بزرگ کشور
خصوصیسازی ایرانخودرو
خصوصیسازی سایپا
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
/ سایت صفحه اقتصاد
گامهای ناکافی خصوصیسازی خودرو در دولت چهاردهم با دو غول خودروساز ایران
با وجود مشکلات مالی و زیان انباشته دو خودروساز بزرگ کشور، خصوصیسازی این شرکتها به عنوان یک راهکار اساسی برای بهبود وضعیت صنعت خودرو مطرح شده است.
خصوصیسازی خودروسازان
خصوصیسازی خودروسازان
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
/ روزنامه دنیای اقتصاد
راندمان تولید در خودروسازی
خودروسازان بزرگ و وابسته به دولت در ایران، در شرایطی غرق در زیان انباشتهاند که گفته میشود با نیروی مازاد دست و پنجه نرم میکنند و این مساله، یکی از دلایل بالا بودن هزینه تولید در این شرکتهاست. از طرفی، در مقایسه با خودروسازان بزرگ جهان، نسبت تولید به پرسنل در خودروسازی ایران به طور قابل توجهی کمتر …
صنعت خودرو
خودروسازی ایران
صنعت خودرو
خودروسازی ایران
زیان خودروسازان
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
/ سایت صنعت ماشین
بورس کالا؛ نجات یا نابودی بازار خودرو؟
صنعت ماشین: بازار و صنعت خودروی کشورمان حدود 7 سال است که با چالشهای بسیاری مواجه است. از تحریمهای ظالمانه گرفته تا عدم مدیریت صحیح در خودروسازی کشور همگی دست به دست هم داده تا چالشهای بیشتری را در این بخش به وجود آورد. قیمت گذاری دستوری مسالهای است......
بورس کالا
عرضه خودرو در بورس کالا
بورس کالا
عرضه خودرو در بورس کالا
خودروسازان
قیمت گذاری دستوری
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
/ سایت صنعت ماشین
عرضه خودرو در بورس کالا تقاضای کاذب را از بین میبرد
صنعت ماشین: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه راهکاری بهتر از عرضه در بورس کالا برای بازار خودرو وجود ندارد، گفت: عرضه خودرو در بورس کالا میتواند تقاضای کاذب را از بین ببرد و به تدریج متقاضی خودرو را به متقاضی به واقعی تقلیل دهد.
عرضه خودرو در بورس کالا
بازار خودرو
عرضه خودرو در بورس کالا
بازار خودرو
خودروسازان
زیان انباشته
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
/ سایت صنعت ماشین
راهکارهایی برای پایان چهار دهه مدیریت دولتی در خودروسازی
صنعت ماشین: ایران خودرو وسایپا تاکنون بیش از ۲۰۰ همت زیان داشتهاند و تنها ایران خودرو در سالی که گذشت، ۳۷ هزار و ۹۳ میلیارد تومان زیان معادل هر ساعت بیش از ۴ میلیارد تومان زیان داشته است.
خصوصی سازی
صنعت خودرو
خصوصی سازی
صنعت خودرو
خودروسازی
ایران خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
/ خبرگزاری ایلنا
چرایی تعلل وزارت صمت در و اگذاری مدیریت دو خودروساز دولتی به بخش خصوصی و توقف زیان ۲۰۰ همتی از جیب مردم
مدیریت دولتی با وجود زیانهای انباشته و فشارهای اقتصادی، همچنان در تلاش برای حفظ موقعیتهای خود در دایره مدیریتی است. احتمالاً بخشی از این عدم رغبت به واگذاری به تعارض منافع بازمیگردد، جایی که مدیران دولتی ممکن است ترجیح دهند کنترل شرکتها را در دست خود داشته باشند تا منافع فردی آنها تحت تأثیر قرار …
بخش خصوصی
خصوصی سازی صنعت خودرو
بخش خصوصی
خصوصی سازی صنعت خودرو
خودروسازی در ایران
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
/ روزنامه شرق
ممنوعیت واردات این خودروها به کشور
محمدی با بیان اینکه خودرو کالایی سرمایهای تلقی میشود، گفت: تولیدکنندگان و خودروسازان بیان میکنند که با ضرر و زیان انباشته روبهرو هستیم و مردم نیز از تحویل و کیفیت خودرو ناراضی هستند. همچنین با نارضایتی فعالان و شاغلان صنعت خودرو روبهرو هستیم.
خودرو
خودروسازان
خودرو
خودروسازان
سرمایه
صنعت
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
/ سایت فرارو
واردات این خودروها ممنوع شد
محمدی با بیان اینکه خودرو کالایی سرمایهای تلقی میشود، گفت: تولیدکنندگان و خودروسازان بیان میکنند که با ضرر و زیان انباشته روبهرو هستیم و مردم نیز از تحویل و کیفیت خودرو ناراضی هستند. همچنین با نارضایتی فعالان و شاغلان صنعت خودرو روبهرو هستیم.
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
/ سایت صنعت ماشین
چرا شکاف 500 همتی در بازار خودرو ایجاد شده است؟
صنعت ماشین: در این سالها از محل اختلاف قیمت کارخانه و بازار خودروهای داخلی، نزدیک به هشتمیلیارد دلار از دسترس خودروسازان خارج شده و به جیب دلالان و واسطهگران رفته است.
قیمت گذاری دستوری
قیمت گذاری دستوری خودرو
قیمت گذاری دستوری
قیمت گذاری دستوری خودرو
بازار خودرو
صنعت خودروسازی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ سایت رکنا
عدم واگذاری ایرانخودرو منجر به تحمیل زیان انباشته به صنعت کشور است
رکنا : منتفعان تداوم دولتی اداره شدن ایران خودرو تاکنون چندین وزیر صنعت، معدن و تجارت را به استیضاح کشانده است، بنابراین محمد اتابک، وزیر کنونی صمت دولت مسعود پزشکیان باید به خوبی آگاه باشد، بازیگران زیرک اداره دولتی ایرانخودرو به او نیز رحم نخواهند کرد.
ایران خودرو
وزیر صمت
ایران خودرو
وزیر صمت
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ سایت رکنا
ضرر خودروسازان داخلی به بیش از 245 همت رسید
رکنا اقتصادی: طبق آخرین گزارشی که ایرانخودرو، سایپا و پارسخودرو تحت عنوان صورتهای مالی تلفیقی به بورس ارائه دادهاند، مجموع زیان انباشته آن ها به ۲۴۵هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان (۲۴۵.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان) رسیده است. خودروسازان بزرگ کشور همچنین در سال گذشته ۶۲ هزار میلیارد تومان زیان کردهاند که رشد ۲۲درصد …
خودروسازان
وام بانکی
خودروسازان
وام بانکی
صنعت خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
/ سایت صنعت ماشین
خروج خودروسازان از زیاندهی با فروش در بورس کالا
صنعت ماشین: دبیرکمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: فروش در بورس کالا میتواند به فروش خودرو با قیمت واقعی، کاهش زیانها و حتی افزایش سودآوری خودروسازان منجر شود.
خودروسازان
زیان انباشته
خودروسازان
زیان انباشته
بورس کالا
عرضه خودرو در بورس
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
/ سایت اقتصاد ۲۴
چرخزنی خودروسازان در دام زیان؛ صنعت خودرو در سراب سود!/ ۲۵ هزار نفر نیروی مازاد در سایپا و ایران خودرو چه میکنند؟ | اقتصاد24
شرکتهای خودروساز داخلی همواره در گزارشهای خود اعلام میکنند که زیانده هستند و محصولاتشان را با زیان تولید و عرضه میکنند؛ به طور مثال زیان انباشته سایپا طبق آخرین دادهها، ۱۰۱ همت بود. صورتهای مالی ایران خودرو نیز، نشان میدهد این شرکت در سه ماه نخست سال جاری بیش از ۵.۶ هزار میلیارد تومان ضرر کرده …
ایران خودرو
شرکت سایپا
ایران خودرو
شرکت سایپا
خودروسازان داخلی
زیان خودروسازان
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
/ سایت صنعت ماشین
آیا سوددهی خودروسازان تله ای است برای عدم واگذاری سهام؟
صنعت ماشین: اگرچه سالهاست زیاندهی خودروسازان بهعنوان مهمترین چالش این صنعت ایفای نقش کرده و این موضوع در محوریت تصمیمگیریها قرار گرفته، با این حال مدتی است ادبیات حاکم بر صنعت خودرو تغییر کرده است و زمزمههایی مبنی بر سودده بودن خودروسازیها شنیده میشود.
زیان انباشته
خودروسازان
زیان انباشته
خودروسازان
واگذاری خودروسازان
خصوصی سازی
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
/ سایت آفتاب نیوز
کدام نهادهای رده بالای حاکمیتی از ایرانخودرو سهم میبرند؟
یکی از نشانههای ناترازی در کشور، زیان انباشته صنایع مختلف است که در بین صنایع، خودروسازی بیش از همه زیانده است و مسئله زیان انباشته این صنعت به چالشهای اقتصادی کشور افزوده. برخی قیمتگذاری دستوری را عامل زیان انباشته این صنعت نازپرورده میدانند در حالی که خود دولت هر از گاهی به روشهای دستوری و به …
ایران خودرو
صنعت خودرو
ایران خودرو
صنعت خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
/ سایت اقتصاد ۱۰۰
هجوم خریداران برای خرید این خودرو/ سود 300 میلیونی به جیب این خریداران رفت
اقتصاد 100- مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو ضمن تشریح وضعیت صنعت خودرو و چالشهایی که در پی برخی سیاستگذاریهای اشتباه و تحمیلی به این صنعت، تاکید کرد که نگاه به این صنعت باید واقعبینانه باشد؛ این صنعت دیگر توان این حجم از زیان انباشته را ندارد.
قیمت خودرو
ثبت نام خودرو
قیمت خودرو
ثبت نام خودرو
شرکت ایران خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
/ روزنامه آرمان
ضرورت اصلاح سیاستهای قیمتگذاری خودرو
آرمان امروز : مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو ضمن تشریح وضعیت صنعت خودرو و چالشهایی که در پی برخی سیاستگذاریهای اشتباه و تحمیلی به این صنعت، تاکید کرد که نگاه به این صنعت باید واقعبینانه باشد؛ این صنعت دیگر توان این حجم از زیان انباشته را ندارد. به گزارش ایسنا، علیمردان عظیمی با بیان اینکه در [ …
خودرو
استخدام گل آرا
خودرو
استخدام گل آرا
بهترین آموزشگاه گل آرایی
آموزش آنلاین گل آرایی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
/ سایت دنیای خودرو
ادامه افزایش زیان انباشته تهدیدی برای تولید خودرو است
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو ضمن تشریح وضعیت صنعت خودرو و چالشهایی که در پی برخی سیاستگزاریهای اشتباه به این صنعت تحمیل شده است، تاکید کرد: «نگاه به این صنعت باید واقعبینانه باشد؛ خودروسازی دیگر توان این حجم از زیان انباشته را ندارد.»
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
/ سایت اقتصاد ۱۰۰
شرط کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار چیست؟
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو ضمن تشریح وضعیت صنعت خودرو و چالشهایی که در پی برخی سیاستگذاریهای اشتباه و تحمیلی به این صنعت، تاکید کرد که نگاه به این صنعت باید واقعبینانه باشد؛ این صنعت دیگر توان این حجم از زیان انباشته را ندارد.
ایران خودرو
خودرو
ایران خودرو
خودرو
دولت
صنعت
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ خبرگزاری ایرنا
چالشهای صنعت خودرو از زبان مدیرعامل ایران خودرو/ شرط کاهشی شدن قیمتها در بازار چیست؟
تهران- ایرنا- مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو ضمن تشریح وضعیت صنعت خودرو و چالشهایی که در پی برخی سیاستگذاریهای اشتباه و تحمیلی به این صنعت، تاکید کرد: نگاه به این صنعت باید واقعبینانه باشد؛ خودروسازی دیگر توان این حجم از زیان انباشته را ندارد.
گروه صنعتی ایران خودرو
ایران خودرو
گروه صنعتی ایران خودرو
ایران خودرو
گروه صنعتی ایرانخودرو
مرکز آمار ایران
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ روزنامه مردم سالاری
چالشهای صنعت خودرو از زبان مدیرعامل ایران خودرو - مردم سالاری آنلاین
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو ضمن تشریح وضعیت صنعت خودرو و چالشهایی که در پی برخی سیاستگذاریهای اشتباه و تحمیلی به این صنعت، تاکید کرد: نگاه به این صنعت باید واقعبینانه باشد؛ خودروسازی دیگر توان این حجم از زیان انباشته را ندارد.
ایران خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ سایت صدای بورس
٨٠ درصد محصولات ایرانخودرو با زیان تولید میشود
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو ضمن تشریح وضعیت صنعت خودرو و چالشهایی که در پی برخی سیاستگذاریهای اشتباه و تحمیلی به این صنعت، تاکید کرد که نگاه به این صنعت باید واقعبینانه باشد؛ این صنعت دیگر توان این حجم از زیان انباشته را ندارد.
خودرو
صنعت خودرو
خودرو
صنعت خودرو
ایران خودرو
خودروسازی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ سایت اقتصاد ۲۴
آمار مدیرعامل ایرانخودرو از زیان این شرکت | اقتصاد24
علیمردان عظیمی ضمن تشریح وضعیت صنعت خودرو و چالشهایی که در پی برخی سیاستگذاریهای اشتباه و تحمیلی به این صنعت، تاکید کرد که نگاه به این صنعت باید واقعبینانه باشد؛ این صنعت دیگر توان این حجم از زیان انباشته را ندارد.
ایران خودرو
ایران خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ سایت تحلیل بازار
٨٠ درصد خودروها با زیان تولید میشود| لزوم عرضه خودرو در بورس کالا
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو، تاکید کرد: صنعت خودرو دیگر توان تحمل این حجم از زیان انباشته را ندارد.
علیمردان عظیمی
ایران خودرو
علیمردان عظیمی
ایران خودرو
قیمت گذاری دستوری
بازار خودرو
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ سایت اکونگار
کمر خمیده صنعت خودرو زیر بار سنگین زیان انباشته
مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو ضمن تشریح وضعیت صنعت خودرو و چالشهایی که در پی برخی سیاستگذاریهای اشتباه و تحمیلی به این صنعت، تاکید کرد که نگاه به این صنعت باید واقعبینانه باشد؛ این صنعت دیگر توان این حجم از زیان انباشته را ندارد.
ایران خودرو
واردات خودرو
ایران خودرو
واردات خودرو
خودروسازی
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۷/۰۷ - ۱۲:۳۰:۴۲
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
خرید سرور مجازی
پنجشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۳ -
13 February 2025
دریافت اخبار بیشتر
۳۶۵ روز
اخبار گوشی موبایل
کفش ایمنی خارجی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
خرید فالوور اینستاگرام
خرید بازدید اینستاگرام
خرید سرور مجازی