جمعه, ۱۵ تیر, ۱۴۰۳ / 5 July, 2024
مجله ویستا
۱۳سطح تامین رضایت مشتری در خرید یک کالای مصرفی
![۱۳سطح تامین رضایت مشتری در خرید یک کالای مصرفی](/web/imgs/16/106/i27kk1.jpeg)
١) فروشنده کالای مورد در خواست مشتری را میآورد.
٢) مشخصههای آن را توضیح میدهد.
٣) مشخصههایی که در دیگر مدلها وجود دارد را میگوید.
۴) از او می پرسد اگر سئوالی دارد به موقع جواب دهد.
٥) نظر دیگر مشتریها را به اطلاع او میرساند.
٦) از او میپرسد در مورد دیگر مدلها میخواهد، بداند.
٧) در مورد چگونگی نگهداری کالا به او یادآوری میکند.
٨) در مورد ضمانتهای احتمالی یادآوری میکند.
٩ ) کالا را در مقابل مشتریآزمایش میکند.
١٠) او را تا پای صندوق راهنمایی میکند.
١١) از او می پرسد که میخواهد کالا را کادو پیچ کند.
١٢) بعد از بسته بندی کالا را به مشتری میسپارد.
١٣) با لبخند روز خوشی را برای او آرزو کند.
انتخابات ریاست جمهوری 1403 انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم مسعود پزشکیان انتخابات 1403 سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ ایران ریاست جمهوری انتخابات پزشکیان جلیلی
هواشناسی تهران قوه قضاییه پلیس شهرداری تهران شهرداری قتل سلامت گرما تب دنگی سازمان هواشناسی آموزش و پرورش
خودرو حقوق بازنشستگان قیمت طلا همستر کامبت قیمت خودرو سهام عدالت قیمت دلار بازنشستگان بانک مرکزی مسکن قیمت سکه بازار خودرو
بهاره رهنما هنرمندان گردشگری محرم تلویزیون بازیگر سینما سینمای ایران تخت جمشید
اینستاگرام دانش بنیان کنکور ۱۴۰۳
فلسطین انگلیس جنگ غزه رژیم صهیونیستی روسیه غزه جو بایدن آمریکا ولادیمیر پوتین دونالد ترامپ سازمان همکاری شانگهای فرانسه
پرسپولیس فوتبال استقلال یورو 2024 علیرضا بیرانوند باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ترکیه کریستیانو رونالدو نقل و انتقالات لیگ برتر سپاهان نقل و انتقالات
سامسونگ هوش مصنوعی ایلان ماسک ناسا گوگل هواپیما اپل
آلزایمر دیابت سبک زندگی خواب سرطان فشار خون