جمعه, ۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 17 May, 2024
مجله ویستا
راهکارهای تقویت و توسعه مهارت های ارتباطی در مدیران قسمت چهارم مهارت های ارتباط غیرکلامی زبان رفتار
زبان گفتاری تنها وسیله ارتباطی انسان نیست. زیرا، پیامهای انسانی چنان پیچیدهاند که هیچ کلامی گویای آن نیست. به همین دلیل، یک نگاه، لحن صدا یا یک حرکت سر و دست، حامل پیامی است که از عمق درون سرچشمه میگیرد و معنای ارتباط را مشخص میسازد. زبان رفتار کاملترین وسیله ارتباط نیست. اما غالباً روشنتر از زبان کلمات و گفتار، سخن میگوید؛ جرا که زبان احساسات و عواطف است. زبان رفتار که بخش عمده ارتباطات غیرکلامی را تشکیل میدهد، شامل رفتارهایی است که به کمک آنها بهترمیتوانیم با دیگران ارتباط برقرار کنیم. مانند : نحوه نشستن، حرکات بدن، حالتهای صورت و ... دراین مقاله پس از شناخت مهارتهای ارتباط غیرکلامی (زبان رفتار ، بعضی از اصول و مبانی تقویت این مهارتها ارائه می شود.
عنوان | فایل | |
---|---|---|
راهکارهای تقویت و توسعه مهارتهای ارتباطی در مدیران - قسمت چهارم: مهارتهای ارتباط غیرکلامی (زبان رفتار) | application/msword 76def5069327ed6ca2ec2c594026702d.doc 86 KB |
دانلود |
محمد رضا عباسی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل رئیس جمهور دولت سیزدهم مازندران سیدابراهیم رئیسی دولت مجلس شورای اسلامی رئیسی مجلس تعطیلی شنبه ها شورای نگهبان
سیل مشهد سیل مشهد تهران هواشناسی خراسان رضوی پلیس فضای مجازی باران بارش باران شهرداری تهران قوه قضاییه
خودرو قیمت خودرو قیمت طلا مالیات بازار خودرو قیمت دلار مسکن ایران خودرو دلار تعطیلی شنبه بانک مرکزی تورم
لیلا حاتمی زری خوشکام علی حاتمی نمایشگاه کتاب سینمای ایران نمایشگاه کتاب تهران کتاب رسانه تلویزیون سریال سینما موسیقی
ایلان ماسک
رژیم صهیونیستی غزه روسیه آمریکا فلسطین حماس جنگ غزه چین اوکراین ترکیه یمن حزب الله لبنان
فوتبال پرسپولیس استقلال تراکتور جام حذفی مس رفسنجان لیگ برتر سپاهان لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال بازی جواد نکونام
هوش مصنوعی گوگل آیفون اپل سونی جراحی سرعت اینترنت تبلیغات عیسی زارع پور
بارداری پوست پوکی استخوان دیابت آلزایمر کاهش وزن