دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 May, 2024
بازاریابی کوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت
بازاریابی کوتاه مدت در برابر بازاریابی بلند مدت
تلاشهای بازاریابی کوتاه مدت باعث افزایش ناگهانی میزان فروش میشوند و به ندرت دوام مییابد. افزایشهای ناگهانی فروش به طور معمول ناشی از فعالیتهای تبلیغاتی بازاریابی و یا فروش محصولات در یک محدودهی زمانی خاص است. بازاریابی کوتاه مدت باعث افزایش فروش میشود.
بازاریابی کوتاه مدت آنلاین
توجه مثبت به محصولات در مجامع عمومی، گروههای خبری و یا درون سازمانهای تجاری میتواند باعث افزایش سریع و رشد ناگهانی میزان فروش شود. گفتوگوهای گروههای خبری از نظر کنترل و زمانبندی برای بازاریابان امری دشوار است. از آن جایی که توجه به محصولات در گروههای خبری، بازاریابی کوتاه مدت به شمار میآید، بنابراین این نوع بازاریابی نمایش و ارایهی سازمان یافتهای برای پشتیبانی و کنترل میزان فروش محصولات ندارد.
تخفیف دادن
فعالیتهای تبلیغاتی بازاریابی که شامل کوپنها، تخفیفها و یا فروش محصولات در محدودهی زمانی خاص هستند، میتوانند باعث سودمندی و بهرهمندی محصولات و توجه به آنها شوند. استفاده از پیشنهادها و تبلیغات گسترده امری مهم است، در غیر این صورت، فروش بلند مدت محصولات با منتظر نگاه داشتن مشتریان برای ارایهی محصول بعدی، کاری خطرناک به نظر میرسد.
تبلیغات
آسانترین و سریعترین راه برای تبلیغ محصولات و جلب توجه مشتریان، صرف هزینه برای آنها است. تبلیغات pay-per-click به اداره و گردانندهی ترافیکهای تبلیغاتی مشهور هستند. متاسفانه، به دنبال اتمام سرمایههای در نظر گرفته شده برای تبلیغات بازاریابی، فروش محصولات نیز به پایان میرسد. درک این مطلب که با بازاریابی کوتاه مدت، فروشندگان اغلب میتوانند میزان فروش خود را کنترل و درآمدهای حاصل از فروش را صرف محصولات نوپا و جدید، خدمات و یا کسب و کار کنند، امری مهم به شمار میرود.
بازاریابی کوتاه مدت همچنین برای بازاریابی آزمایشی محصولات جدید و یافتن قیمتی مناسب برای این محصولات سودمند است. بازاریابان میتوانند با استفاده از تبلیغات pay-per-click، کاهش و یا افزایش تعداد مشاهده کنندگان سایتهای فروش آنلاین را کنترل کنند و دربارهی بنرها، کلمات کلیدی و گرافیکها تصمیمگیری کنند. سپس میتوان تجربههای حاصل از بازاریابی کوتاه مدت را در استراتژی بازاریابی بلند مدت به کار بست. بازاریابان میتوانند اثربخشی نسخههای فروش را شناسایی و تعیین کنند و سپس آنها را در فعالیتهای بلند مدت بازاریابی پیاده کنند.
بازاریابی بلند مدت آنلاین
بدون شک، زمانگیرترین و در عین حال مهمترین جنبهی بازاریابی بلند مدت شامل مهیا کردن و بهینه سازی وب سایتی برای موتورهای جستوجو است. اکثر جستوجوگران اینترنت به دنبال یافتن محصولات و یا اطلاعاتی در موتورهای جستوجو هستند. اکثر جستوجوگران اینترنت برای یافتن محصولات، خدمات و یا اطلاعات مورد نظر خود از واژههای کلیدی استفاده میکنند. شناسایی و بهینهسازی سایتی برای واژههای کلیدی و عبارتهایی که مشتریان در جستوجوهای خود برای محصولات و خدمات مورد نظر به کار میبرند، فعالیتی بسیار مهم برای قابل دسترس بودن در اینترنت به شمار میآید.
بهینه سازی موتورهای جستوجو فرایندی مداوم و در حال پیشرفت است. هدف موتورهای جستوجو فراهم آوردن سایتهایی مناسب با موارد جستوجوی کاربران است.
هنگام طراحی تبلیغات بازاریابی، باید تلاشهای کوتاه مدت و بلند مدت بازاریابی را در نظر گرفت تا بدین ترتیب فرایند فروش همواره پایدار و مداوم باشد. با پیاده سازی یک برنامهی بازاریابی که هر دو روند کوتاه مدت و بلند مدت را در بر دارد، میتوان به موفقیت در فرایند فروش امیدوار بود.
منبع : www.itpaper.ir
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ابراهیم رئیسی رئیسی سقوط بالگرد رئیسی ایران بالگرد سقوط بالگرد شهادت شهادت ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم
هلال احمر تهران سردار رادان هواشناسی پلیس سانحه بالگرد رئیسی سیل سلامت آموزش و پرورش مشهد سیل مشهد بارش باران
یارانه بورس قیمت خودرو قیمت دلار خودرو قیمت طلا دلار بازار خودرو حقوق بازنشستگان ایران خودرو مالیات قیمت سکه
سینما هنرمندان تلویزیون شعر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی سینمای ایران لیلا حاتمی نمایشگاه کتاب زری خوشکام علی حاتمی کتاب
قرآن دانش بنیان تجهیزات پزشکی
روسیه رژیم صهیونیستی سوریه اتحادیه اروپا ولادیمیر پوتین غزه اسرائیل فلسطین جنگ غزه آمریکا حماس چین
فوتبال پرسپولیس استقلال ابراهیم رییسی لیگ برتر انگلیس لیگ برتر لیگ برتر ایران فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتور بازی بارسلونا
سامسونگ هوش مصنوعی فناوری تبلیغات موبایل اپل اینترنت نمایشگاه ایران هلث هواپیما
رژیم غذایی سرطان استرس آلزایمر سازمان غذا و دارو کاهش وزن افسردگی مغز انسان