پنجشنبه, ۲۸ تیر, ۱۴۰۳ / 18 July, 2024
مجله ویستا
آگهی"پیش از پخش" چیست؟
![آگهی"پیش از پخش" چیست؟](/web/imgs/16/87/d5llc1.jpeg)
آگهیهای "پیش از پخش" (Pre-roll) اصطلاحی است که هم در عرصه رادیو تلویزیونی و هم در عرصه وب به کار می رود.
آگهیهای "پیش از پخش" به آگهیهایی اطلاق میشود که پیش از برنامه اصلی مورد پخش به نمایش در میآیند و مخاطب جبرا باید انها را تماشا کند و به عبارت بهتر انتخاب دیگری ندارد.
آگهیهای "پیش از پخش" بین ۱۰ تا ۱۵ ثانیه طول میکشند. به عنوان مثال وقتی شما در محیط وب یک فیلم را برای تماشا کلیک میکنید؛ ابتدا این آگهی "پیش از پخش" است که به نمایش در میاید و لحظاتی بعد فیلم مورد نظر در ادامه پخش میشود
آژانسهای تبلیغاتی معتقدند آگهیهای "پیش از پخش" به سه دلیل از سایر گونههای آگهی بهتر هستند:
۱) مخاطب محبور به تماشای آنهاست؛
۲) مخاطب خودش انتخاب کرده که فیلم را ببیند و بنابراین احتمالا یک مخاطب تخصصی است (آگهی هم برایش معنادار میشود)؛
۳) و به خاطر تعاملی بودن این نوع از آگهیها امکان کلیک خوردن خود اگهی هم وجود دارد.
وایرال شده در شبکههای اجتماعی
تعمیرکار درب برقی وجک پارکینگ
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
فروش انواع ژنراتور دیزلی با ضمانت نامه معتبر
مسعود پزشکیان ایران دولت چهاردهم محمدجواد ظریف پزشکیان دولت ترور ترامپ علیرضا زاکانی علی باقری رهبر انقلاب انتخابات رئیس جمهور
هواشناسی پلیس پلیس فتا تهران آلودگی هوا پلیس راهور قتل شهرداری تهران گرما تیراندازی زلزله حوادث
خودرو حقوق بازنشستگان قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا دولت سیزدهم بازار خودرو بازنشستگان اربعین واردات خودرو دلار قیمت سکه
تلویزیون سینما فضای مجازی سریال فیلم اوشین امام حسین سینمای ایران دفاع مقدس لیلی رشیدی بازیگر وزارت ارشاد
محصولات کشاورزی دانشگاه تهران ماه آزمون سراسری
آمریکا دونالد ترامپ جو بایدن رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه روسیه فلسطین جنگ غزه چین طوفان الاقصی لبنان
پرسپولیس فوتبال استقلال مهدی طارمی باشگاه پرسپولیس نقل و انتقالات تراکتور علیرضا بیرانوند سپاهان رئال مادرید لیگ برتر ایران لیگ برتر
گوشی هوش مصنوعی اینترنت عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ناسا روزنامه
گرمازدگی کاهش وزن خیار سرطان لاغری بارداری افسردگی صبحانه استرس