سه شنبه, ۲۶ تیر, ۱۴۰۳ / 16 July, 2024
شرلوک هولمز بیداری Sherlock Holmes The Awakened
![شرلوک هولمز بیداری Sherlock Holmes The Awakened](/web/imgs/16/162/jli471.jpeg)
کسانیکه داستانهای شرلوک هولمز را خواندهاند یا فیلمهای آن را دیدهاند به سحر و جادو و شبیه بودن توانائیهای این کارآگاه اذعان دارند. کارآگاهی که با قدرت خارقالعاده فکر و اندیشه همراه با نگاه نافذش پیچیدگیهای آشکار و نهان جنایتها را میکاود و بهگونهای اعجاب برانگیز رازها را عیان میسازد. اینبار نیز شرلوک هولمز در داستانی جدید شما را با خود همراه میسازد تا با کمک هم رازهای این بازی را نیز فاش کنید.
این بازی در سال ۲۰۰۷ برای کامپیوترهای شخصی توسط شرکت Focus Home Interactive و Frogwares ساخته شده و یک بازی معمائی به حساب میآید.
● لندن ششم سپتامبر ۱۸۹۴
در شماره ۲۲۱b خیابان Baker دکتر واتسون برای خوردن صبحانه وارد میشود. واتسون میگوید که باید از کتابفروشی بارنر (Barners Bookstore) دیدن کند. هولمز از پنجره به پسرک روزنامهفروش خیره شده است. برای حرکت کردن از فلشهای عقب و جلو کیبورد و برای نگاه کردن به پائین و بالا از حرکت ماوس استفاده کنید. اگر در صفحه راستکلید کنید، آنجا مجموعهای میبینید که حاوی لوازم (items)، گفتگوها (Dialogues)، مقالات (Document)، گزارشات (Reports) و نقشهها (Maps) است.
به میز تحریر سمت چپ کنار پنجره بروید و کبریت را بردارید. از در سمت چپ اتاق که کنار کمد است از ساختمان خارج شوید و به سمت پسرک روزنامهفروش بروید و با او صحبت کنید در این هنگام یک روزنامه به مقالات شما اضافه میگردد. به سمت راست خیابان Baker حرکت کنید تا به خیابان Melcombe و سپس از سمت راست خیابان ادامه مسیر داده تا به خانم گلفروش برسید و با او صحبت کنید. به سمت چپ خیابان رفته و وارد کتابفروشی بارنر شوید، به سمت نردبان رفته و با ظاهر شدن آیکون چشم، کلیک کنید. به سمت کتابفروش بروید. و بعد از توضیحات او به دو میز کنار پیشخوان بروید. کتاب سمت راست و همچنین کتاب میز سمت چپ را بردارید. به سمت پیشخوان برگردید و گل پشت پنجره را مورد بررسی قرار دهید و از فروشگاه خارج شوید.
به سمت خیابان Baker برگردید که توسط واتسون صدا زده میشوید. به طرف او رفته و پس از صحبت با او وارد خانه شوید. ابتدا با مرد کتشلوارپوش و سپس با گروهبان صحبت کنید. به سمت چپ حرکت کرده و به انبار پشت خانه بروید. ابتدا در انبار را مورد بررسی قرار دهید که آیا به زور باز شده است یا خیر؟ بالای چارچوب در یک تکه لباس گیر کرده آن را بردارید، پس از ورود به انبار نقشهای کف انبار را مورد بررسی قرار دهید. نزدیک کاسه شده و بهوسیله ذرهبین که به شما داده میشود داخل آن را بررسی کنید تا یک شیء گلولهای بیابید، آن را بردارید و از انبار خارج شوید.
به پشت انبار رفته و در آنجا رد پا را با استفاده از متر داده شده اندازه بگیرید (از نوک کفش تا انتها با نگهداشتن چپ کلیک ماوس و حرکات آن) در این مورد پیغام میدهد سپس با ذرهبین رد پاها را مورد بررسی قرار دهید تا اینکه متوجه شوید یک میخ از ته کفش گم شده است و سمت چپ یک تکه از پوست ماهی را که یافتهاید بردارید. به نردههای بالای دیوار توجه کنید و میلههای کج شده را مورد بررسی قرار دهید.
از خانه خارج شوید، به سمت چپ رفته و وارد کوچه بغل خانه شوید. به سمت دیواری که نردهاش کج شده است بروید و آن را مورد بررسی قرار دهید. در امتداد رد پاها به یک نردبان میرسید، آن را برداشته و به دیواری که نردهاش مج شده تکیه دهید و با کلیک کردن، روی دیوار بروید و ریشه گیاه که به نرده گیر کرده است را بردارید. برای صحبت کردن با مرد کتشلوارپوش بهخانه برگردید و با او صحبت کنید، بهصورت اتوماتیک به آپارتمان خیابان Baker برمیگردید.
روی صندلی میز آزمایش کلیک کرده و بنشینید. با راست کلیک کردن از لوازم جمعآوری شده تکه لباس را انتخاب کنید و زیر میکروسکوپ قرار دهید، در نمای نزدیک تکه لباس حذف میشود، سپس تکه پوست ماهی را زیر میکروسکوپ قرار میدهیم و با پنس تکهای از پوست را جدا کنید که با انجام اینکار پوست ماهی نیز حذف میشود.
حال ریشه گیاه را بهوسیله پنس مورد بررسی قرار داده و تکهای را که لکهای بر روی آن است بردارید. بطریهای آب، محلول اسلون (Solvent)، اسید و الکل را از روی میز بردارید، تکه ریشه را روی بشقاب ماشین آنالیز سمت چپ میز قرار دهید و محلول اسلون را روی آن بریزید که با این عمل ماشین شروع به آنالیز میکند.
گلوله را زیر میکروسکوپ قرار دهید و با استفاده از تیغ جراحی آن را نصف کرده و با استفاده از پنس خردلی را بردارید، ذرات را داخل ماشین آنالیز گذاشته و به آن اسید اضافه کنید و با استفاده از کبریت، شمع ماشین را روشن کنید تا ماشین شروع به آنالیز کند. با کلیک کردن روی صندلی، آزمایش به پایان میرسد.
هولمز، به واتسون مأموریتی میدهد و از اینجا شما در نقش واتسون هستید.
ابتدا با پسرک روزنامهفروش صحبت کرده و به سمت کتابفروشی حرکت کنید، با فروشنده آن حرف بزنید. به سمت چپ، جا کتابی وسطی حرکت کنید و از روی میز کتابی را بردارید. به خیابان Baker برگردید. البته با استفاده از نقشه نیز میتوانید به نقطه مورد نظر که با دایره مشخص شده بپرید. بهداخل آپارتمان و با هولمز گفتگو کنید. بعد از گفتگو، شما با یک آزمون روبهرو میشوید که با استفاده از کیبرد باید کلمه Docks را تایپ کرده و Enter را بزنید.
با استفاده از نقشه به Wharf شماره ۱۳ بروید. وارد Cursed Marmaid شوید و با متصدی بار صحبت کنید. از آنجا خارج شوید، از پل عبور کرده و از پلهها پائین بروید تا به یک ساختمان آجری که علامت لنگر روی دیوار آن حک شده است برسید. از بسته بودن در آنجا اطمینان حاصل کنید و به سمت کیسههای سمت راست رفته و یک تکه طناب بردارید. روبهروی آنجا یک خانه نپالی وجود دارد، وارد خانه شده و با زن نپالی که در حال گریه کردن است صحبت کنید. به کنار شمعها رفته و از روی میز یک مدال پلیکان نقرهای را بردارید و از خانه خارج شوید. سمت راست به طرف کشتی بروید تا به یک مرد پستچی که نامتعادل است برسید با او صحبت کنید، پس از گفتگو یک بطری به مجموعه شما اضافه میشود.
با استفاده از نقشه به Marmaid بروید و با متصدی بار صحبت کنید و مجدداً به خانه نپالی برگردید، به کنار مرد پستچی رفته و از سمت راست برج روبهروی او، از پلهها بالا بروید. انتهای کوچه از بین دو ساختمان عبور میکنید و به کوچه سمت چپ بروید تا به شلغم و بطریها برسید. در کنار بطریها را بزنید و با شرابساز صحبت کنید. مدال پلیکانی را به او نشان داده و راجع به آن از او سئوال کنید. بطری را انتخاب کنید و به شرابساز نشان دهید تا بستهای را به شما بدهد.
به بار برگردید و با متصدی صحبت کنید، سپس به انتهای بار رفته، پرده را کنار بزنید و حکاکی روی میز را مورد بررسی قرار دهید. در مجموعه لوازم روی چاقو کلیک کنید و با نگهداشتن ماوس آن را روی بسته بیاورید تا بسته را باز کنید. داخل بسته یک دست چوبی است که به مجموعه اضافه میگردد. به سمت پیرمرد پشت بار رفته و دست چوبی را با دست فلزی او معاوضه کنید. دست فلزی را از روی میز بردارید.
دوباره به خانه نپالی برگردید. به سمت برج بروید و از بین برج و کشتی به سمت یک انبار با در سبز رنگ شماره ۷ بروید، از سمت راست حرکت کنید و به اولین کوچه سمت راست بپیچید. به ۲ انبار با درهای سبزرنگ که جلوی آنها چراغ روشن است میرسید. انبار سمت چپ شما (شماره ۱۲) مورد نظر است. وقتی در آن را فشار میدهید در آن باز نمیشود ولی شکستگی بالای آن بهوجود میآید.
حالا از مجموعه و لوازم، طناب را کلیک کرده و با دست آهنی مخلوط کنید تا یک وسیله جدید مرکب از آن بهدست آید و سپس با انتخاب آن به سمت بالای در پرتاب کنید.
حالا نوبت واتسون است، با هولمز حرف بزنید و به سمت راست ساختمان بروید تا در آنجا یک پنجره کثیف ببینید. با گرفتن کلیک چپ پنجره را تمیز کنید تا تصویر بهداخل انبار برود. از آنجا با گرفتن کلیک چپ سعی کنید دست آهنی را به سمت وزنه هدایت کنید و آن را بگیرید و به همان طریق به سمت قفل در بزنید تا وزنه به قفل در برخورد کند و قفل بهطور اتوماتیک باز شود. با باز شدن قفل تصویر به خارج از انبار میرود جائیکه هولمز باید ادامه دهد.
وارد انبار شوید، کنار جعبههای چوبی سمت چپ یک پاسپورت به نام Amos Colby میبینید که بر روی آن یک شیطان با خون کشیده شده است، آن را بردارید. سوزن تهگردی که کنار آن وجود دارد را نیز بردارید. میله آهنی کنار جعبه را نیز بردارید چون باید بهوسیله آن جعبهها را باز کنید. جعبه چوبیای که میله کنار آن وجود داشت را بهوسیله میله باز کنید، داخل آن یک بادبان وجود دارد. حالا جعبهای را که روی آن لیبل دارد را باز کرده و فانوس داخل آن را بردارید.
کف انبار دو در بزرگ وجود دارد که شما قدرت باز کردن آن را ندارید و باید بهوسیله یک معما باز شود. برای اینکار بر روی سقف دو قرقره وجود دارد که طنابی از آن آویزان است. ابتدا سر طنابی که سمت در است را گرفته و به در گره بزنید. شما در آن طرف انبار یک شیر آب و یک دیگ که از سقف آویزان است را میبینید، از الوار زیر آن بالا رفته و دیگ را به سمت شیر هل دهید تا دیگ زیر شیر قرار بگیرد. برای مطمئن شدن از الوارها پائین آمده و از دور به موقعیت شیر و دیگ نگاه کنید. پس از مطمئن شدن، به انتهای لوله آب سمت در انبار رفته و شیر فلکهای که آنجاست را باز کنید تا دیگ پر از آب شود. بعد از آبگیری دیگ به بالای الوارها رفته و دیگ را به سمت قرقره دوم که راستای دیگ است هل بدهید.
از الوارهای شیبدار زیر قرقرهها بالا رفته و سر دیگر طناب را به دیگ گره بزنید. حالا چاقو را از مجموعه لوازم انتخاب کرده و طناب دیگ را ببرید. در این هنگام دیگ به سمت پائین پرتاب شده و طناب قرقرهها را کشیده و در بزرگ را باز میکند.
از پلهها که یک پرستشگاه میباشد با استفاده از فانوس بهدست آمده پائین بروید تا به یک در رمزدار برسید. برای باز کردن آن به ترتیب زیر عمل کنید:
۱) علامت میانی سمت چپ در را فشار دهید.
۲) علامت بالائی سمت راست در را فشار دهید.
۳) علامت پائینی سمت راست در را فشار دهید.
۴) علامت بالائی سمت چپ در را فشار دهید.
در باز میشود، داخل شوید و به سمت چپ در بروید تا روی میز مدالهای پلیکانی را ببینید. به سمت دیگر در بروید، جائیکه یک جعبه کنار تشکها قرار دارد و از ذغالسنگهای داخل آن بردارید. به سمت راهروی مرکزی بین ستونها حرکت کنید و کنار دومین ستون مانده به آخر، سمت راست روی زمین بین دودهها یک مربع که داخل آن علامت بهعلاوه دارد را مورد بررسی قرار دهید و طرف دیگر ستون لباسهائی که روی زمین افتاده است و یک آگهی دارای اثر انگشت داخل جیب آن وجود دارد، را بردارید.
به آن طرف راهرو که میز کار وجود دارد بروید و پودر سفیدرنگی که روی میز ریخته است را مورد بررسی قرار دهید. جعبه فلزی کوچک که نقش گل روی آن است را بردارید. محتویات داخل پارچ را که روی میز دیگر است بررسی کنید. به راهروی مرکزی برگردید و از پلهها بالا بروید، آنجا یک جسد عریان میبینید که شکنج نیز شده است. گردن و سپس دست او را بررسی کنید و با استفاده از ذرهبین گوشه تصویر به بررسی گرد و غبار روی انگشت سبابه بپردازید.
سمت سر جسد روی زمین یک مجسمه قرار دارد آن را برداشته و به سمت دیگر جسد بروید. دست چپ او را که انگشتش بهوسیله سوزن ته گرد کنار پاسپورت سوراخ شده بود مورد بررسی قرار دهید.
کنار دیوارهائی که جسد قرار دارند، دو ستون که بر روی آن نوشتههائی حک شده وجود دارند. از نوشتهها باید کپی تهیه کنید. برای اینکار ابتدا آگهی را که برداشته بودید روی ستون قرار داده و با استفاده از ذغالسنگ که در مجموعه ابزار دارید روی آگهی را سیاه کنید تا پیام روی کاغذ چاپ شود. بعد از موفقیتآمیز بودن این عمل موجوداتی از جسد خارج میشوند و جسد تکهتکه شده و سر آن به پائین پلهها میافتد. مجدداً بهصورت اتوماتیک به آپارتمان خیابان Baker برمیگردید.
به پشت میز آنالیز بروید و در جعبه فلزی کوچک را باز کنید، برای این عمل باید مجموعه لوازم را باز کید تا جعبه بهصورت پودر سفید رنگ درآید. پودر را زیر ذرهبین قرار داده و با استفاده از پنس ذرات خردلی آن را بردارید. ذرات خردلی را روی بشقاب ماشین آنالیز ریخته و با برداشتن کبریت از مجموعه لوازم، شمع دستگاه را روشن کنید تا آنالیز آغاز شود. با استفاده از نقشه به Wharf شماره ۱۳ بروید. به Marmaid بروید و با متصدی آن صحبت کنید. با استفاده از نقشه به خانه نپالی بروید. به سمت کشتی حرکت کنید و سمت چپ به گمرک (Customs) بروید و نامهای را که روی جعبه نصب است بردارید. کتابچه (Register) روی جعبه را مورد بررسی قرار دهید. با استفاده از نقشه به Werehouse شماره ۱۶ بروید. ردپای جلوی در را مورد بررسی قرار دهید. با استفاده از ذرهبین به دنبال جای کفشی بگردید که یکی از میخهای آن گم شده باشد. آن جای پا در بالا سمت چپ تصویر قرار دارد. با استفاده از متر جای پاها را اندازه بگیرید. در بین جا پاها یک کلید وجود دارد، آن را بردارید. رد پاها را دنبال کنید و از پلهها پائین بروید تا به یک در کنار آب برسید و با استفاده از کلید بهدست آمده در را باز کنید. هنگام ورود به یک جعبه فلزی کوچک روی زمین برخورد میکنید، آن را بردارید و با استفاده از نقشه به آپارتمان خیابان Baker برگردید.
در آنجا از شما سئوال میشود و شما با استفاده از کیبورد، کلمه SWITZERLAND را تایپ کرده و کلید Enter را فشار دهید. بعد از آن تصویر، هولمز و واتسون را در حال صحبت کردن داخل قطار نشان میدهد و بعد از آن واتسون در حالیکه سوار بر درشکه است به سمت Black Edelwiess در حرکت است.
وارد شوید، در این هنگام شخصی به خوشآمدگوئی شما میآید، با خانم پشت پیشخوان حرف بزنید. در آزمایشگاهی که زن بیمار روی تخت خوابیده است روی میز سمت راست خود، داروهای مسکن و سرنگ را بردارید. در آنجا اتفاقاتی میافتد و شما را به یک زندان میبرند. در زندان فردی را که خوابیده است مورد بررسی قرار داده و از خواب بودن او اطمینان حاصل کنید. قاشق و ظرف غذا را که روی زمین قرار دارد بردارید. کوزه آب را بردارید و روی تشک قرار دهید. حالا پتوی لوله شده کنار دیوار را روی تشک قرار دهید تا احساس شود کسی روی تشک خوابیده است سپس با استفاده از قاشق در زندان را که دارای رمز است باز کنید. در این حالت یک ماشین رمز باز میشود. برای رمزگشائی از روش زیر استفاده کنید.
عدد ۱۰ را بیرون آورده و در ردیف خالی سوم، عدد ۳ را در ردیف خالی اول، عدد ۹ در ردیف سوم، عدد ۷ ردیف دوم، عدد ۶ ردیف دوم، عدد ۲ ردیف چهارم، عدد ۵ ردیف دوم، عدد ۴ ردیف دوم، عدد ۸ ردیف سوم قرار دهید. رمز باید از ۱ تا ۱۰ مرتب شوند. به همین منظور عدد ۲ و بعد ۳ و الی ۱۰ را کنار عدد ۱ مرتب کنید تا در زندان باز شود.
وقتی از زندان خارج میشوید به سمت راست حرکت کنید و انتهای دالان به سمت چپ بپیچید. کنار اولین در (Labor) سمت چپ یک یادداشت که به امضاء دکتر Gygax نصب شده است را بخوانید. وارد آزمایشگاه شوید. مواظب پرستار داخل آنجا باشید برای اینکه دیده نشوید کلید Ctrl سمت چپ کیبورد را بزنید تا در حال نشسته قرار بگیرد. برای اطمینان از این موضوع به موقعیت هولمز در گوشه پائین سمت چپ مانتیور توجه کنید.
به سمت جلو حرکت کنید و داخل سینی زیر میز سمت چپ سه سرنگ ۱۲، ۱۵ و ۱۸ میلی را بردارید. به ترازوی روی همان میز نگاه کنید، سمت چپ روی میز روبهرو یک عروسک که به دیوار تکیه داده شده وجود دارد. در طول بازی به تمام این یادآوریها دقت کنید. از آزمایشگاه خارج شده و با زدن مجدد همان کلید Ctrl بایستید. به سمت سلول Maurizio بروید و با او صحبت کنید. او شما را تهدید میکند که اگر برایش اهرم نیاورید پرستاران را خبر میکند. برای اینکار به آخر دالان بروید. وقتی به آخرین در سمت راست که یادداشت بر روی آن الصاق شده است رسیدید، یادداشت را بخوانید. سپس کلید در را از داخل شکاف سمت چپ بردارید. با استفاده از همان کلید در را باز کنید و داخل شوید. اهرمی را که روی زمین افتاده است برداشته و نیز وسیله اندازهگیری قطر را از روی سکوی کنار در بردارید. وسیله اندازهگیری را از مجموعه انتخاب کنید و با یکبار کلیک کردن روی لولههای روی جعبه، لوله ۱۶ میلی را بیابید و با کلیک دیگر، آن را بردارید. از مجموعه، روی سرنگ را با چپ کلیک نگهداشته و بر روی داروی مسکن ببرید و آن را پر کرده و سپس با همان روش آن را داخل لوله قرار دهید. از اتاق خارج شوید و به سمت سلول Maurizio بروید و اهرم را به او بدهید تا در را بشکند.
مجدداً به آزمایشگاه مراجعه کنید و بهصورت نشسته به سمت پرستار بروید. لوله حاوی داروی مسکن را انتخاب کنید تا بهصورت اتوماتیک به پرستار تزریق شود و بیهوش به روی زمین بیفتد. به اتاق پرستار وارد شوید. بالای سر او بروید و وضعیتش را بررسی کنید. به سمت دو ظرف موجود کنار پرستار رفته و آنها را بررسی کنید. بلورهای بنفش و شیشهها را مورد بررسی قرار دهید و از پشت بلورها قوطی کوچکی را که شکل گل روی آن است بردارید. به سمت کتاب بزرگ روی میز بروید و آن را مطالعه کنید. آزمایشگاه را ترک کرده و از دالان سمت راست و سپس سمت چپ بروید و در انتهای دالان از پلهها بالا بروید تا به اتاق آزمایش برسید. جلوی در یک دسته کلید وجود دارد، آن را بردارید. به سمت کمد رفته و با استفاده از قاشق مجموعه، در آن را باز کنید و روپوش سفید را که بهصورت اتوماتیک میپوشید بردارید.
در بزرگ سمت راست کمد را با استفاده از دسته کلید باز کنید. به سمت جلو حرکت کنید. سمت چپ، فضای سبز با قفس پرندگان وجود دارد به سمت زن و مرد نزدیک قفس بروید و با آنها صحبت کنید. با استفاده از ظرف غذای مجموعه، آن را از حوضچه گوشه فضای سبز پر کنید. از خروجیای که پرستار نیست از فضای سبز خارج شوید.
روبهروی شما یک در با نام Fraulien Mullers وجود دارد. به اتاق آزمایش بروید و از پلهها به سمت اتاقی که زندانی بودید بروید. از در کنار آن عبور کنید تا به سلولی که Gerda در آن زندانی است برسید و با او صحبت کنید.
به سمت آزمایشگاه برگردید و از در روبهروی اتاقی که اهرم را از آنجا برداشتید با استفاده از دسته کلید عبور کنید. به جلو حرکت کنید و مواظب پرستاران نگهبان باشید. به حالت نشسته به سراغ Becker بروید و با او حرف بزنید. او برای رفع دردش ترکیبی از بلورهای صورتی و آب میخواهد. به اتاق پرستار در آزمایشگاه بروید و با برداشتن بلورهای داخل قفسه، آن را با آب داخل سطل مخلوط کنید و آن را به Becker بدهید. مجدداً به آزمایشگاه مراجعه کرده و عروسک روی میز که Hidi نام دارد را برداشته و به Gerda بدهید تا کلید قفس پرندگان را از داخل شکم آن به شما بدهد.
از مسیر اتاق آزمایش به اتاق Muller روبهروی ورودی فضای سبز بروید. داخل شده و قلاب سنگ آویزان به دیوار را که سمت راست میز است بردارید. سپس بطری و عینک داخل جعبه را که روی میز است بردارید. یادداشت روی میز را بخوانید و کتاب روی میز و دار قالی را بررسی کنید. از داخل لباس سفیدی که روی کمد انتهای اتاق آویزان شده بردارید. به فضای سبز برگردید و با استفاده از کلیدی که Gerda داد قفس را باز کنید.
هیاهوئی به پا میشود. از دری که الان در آن موقعیت هستید خارج شوید و سمت راست به آشپزخانه (Kuche) رسیده و نوشته روی کاغذ را بخوانید، شما باید یک وسیله دودزا بسازید. برای این منظور بطری را انتخاب و از آب حوضچه داخل فضای سبز پر کنید. به اتاق پرستار داخل آزمایشگاه برگردید از مجموعه، سطل را برداشته و از محلول داخل ظرفهای کنار پرستار آن را پر کنید. بطری کلرین (Chlorine) را از قفسه بردارید. بطری حاوی آب را روی ترازوی نزدیک عروسک قرار دهید و سپس با بطری کلرین ترکیب و مجدداً روی ترازو قرار دهید. حال محلول داخل سطل را با بطری بهدست آمده ترکیب و به آشپزخانه بروید. با انتخاب محلول بهدست آمده وارد آشپزخانه شوید تا شروع به دود کردن کند. داخل شوید و یادداشت روی قفسه روبهروی میز غذاخوری و طناب روی میز را بردارید.
پیش Backer بروید و با او صحبت کنید. بعد از صحبت چرخدستی کنار اتاق او را بردارید. به اتاقی که اهرم و لولهها را برداشتید رفته و سندان را بردارید. سمت راست اتاق Becker دو در بزرگ میلهای فلزی قرار دارد. برای باز کردن آنها به این روش عمل کنید.
دو دسته کنار در فلزی قرار دارد. از مجموعه، قلاب سنگ را انتخاب و به دسته سمت راست آویزان کنید. چرخدستی را زیر قلاب سنگ قرار دهید و سدان را داخل قلاب سنگ بگذارید. طناب را نیز به چرخدستی گره بزنید و از در آهنی اول داخل شوید. انتهای طناب را گرفته و آن را بکشید تا در دوم باز شده و از آن نیز عبور کنید.
از پلههای مارپیچ پائین بروید. به جلو حرکت کرده و داخل اولین سلول سمت راست با Wolff حرف بزنید. از دالان سمت راست کنار سلول او وارد دالان سمت چپ و سپس سمت راست بپیچید تا به اتاق Kein Butritt برسید. با استفاده از قاشق مجدداً به رمزگشائی بپردازید.
۹ ردیف چهارم، ۳ ردیف اول، ۷ ردیف سوم، ۸ ردیف سوم، ۹ را برداشته و در ردیف سوم، ۱ ردیف چهارم، ۵ ردیف دوم، ۱۰ ردیف سوم، ۴ ردیف دوم، ۳ را برداشته و در ردیف دوم، ۲ ردیف دوم و ۶ ردیف اول و مثل رمز مشابه قبلی از ۱ تا ۱۰ به ترتیب بچینید تا در باز شود.
وارد اتاق شده و کلیدی را که سمت راست در افتاده بردارید. لبه چاه و کنده درخت خونآلود را بررسی کنید. به لبه چاه رفته و پای بریده شده یک جسد که داخل چاه میباشد را بررسی کنید.
به دفتر دکتر Gygax برگردید و با کلید طلائیرنگ مجموعه در را باز کنید. به سمت شومینه حرکت کرده و از کنار آن سیخ ذغال را بردارید. به سمت دستشوئی سمت راست اتاق بروید و کتاب و جمجمه روی میز را بررسی کنید. به سمت فایل پروندهها رفته و آن را باز کنید و از داخل آن پروندهای که به نام Wolff است را بخوانید و عکس پروفسور Schwartz را بردارید. از روی میز تحریر کلید کلاس و یک یادداشت را بردارید. با استفاده از سیخ ذغال کشوی سمت راست میز تحریر را باز کنید و مدارک آن را بخوانید. در سمت راست کمد را با استفاده از سیخ ذغال باز کید و وارد اتاق آزمایشگاه شوید. تخته سیاه را مورد بررسی قرار دهید. طرف سر تخت آزمایش و همینطور موتوری که طرف دیوار پائین تخت است را بررسی کنید. به سمت میز کار بروید و دفترچه یادداشت سمت چپ و پرونده سمت راست را بررسی کنید. از اتاق خارج شده به سمت پلههای مارپیچ برگردید.
از پلهها بالا بروید، انتهای پلهها سمت راست یکدسته برای باز کردن در فلزی وجود دارد. آن را فشار داده و از آنجا خارج شوید و به سمت سلول Becker برگردید و با او در مورد Wolff صحبت کنید.
از سمت چپ سلول او ادامه مسیر بدهید و به دالان سمت راست بپیچید و با استفاده از کلید مجموعه، در را باز کنید و داخل کلاس درس شوید. به سمت جلو، جائیکه قفس و وسیله شکنجه وجود دارد حرکت کنید و آنها را مورد بررسی قرار دهید سپس به سمت قفسه کتاب رفته و ریش مصنوعی که کنار جعبه است را بردارید. به سمت میز تحریر استاد بروید و کاغذ روی آن را بردارید.
به دفتر دکتر Gygax در زیرزمین برگردید و به سراغ فایل نگهداری پروندهها بروید و پرونده River Bank را بررسی کنید. باید بهصورت مبدل پیش Wolff بروید تا به شما اطلاعات بدهد. بدین منظور عینک مجموعه را به روی ریش مصنوعی ببرید و با استفاده از ابزار جدید بهدست آمده و انتخاب آن پیش Wolff برگردید و با او صحبت کنید. او میگوید که دیوار متحرکی مخفی کنار دفتر دکتر Gygax وجود دارد که باید بهصورت معما آن را باز کرد. برای اینکار به سمت دفتر دکتر بروید ابتدا مشعل خاموش سمت چپ دفتر را فشار دهید و به سلول Wolff بروید و مشعل خاموش دیوار روبهرو را فشار دهید، از دالان کنار سلول او عبور کرده و به اولین دالان سمت چپ و سپس سمت راست بپیچید تا به اتاق شکنجه (Kein Butritt) برسید. مشعل خاموش روبهروی اتاق را فشار دهید تا دیوار مخفی باز شود. وقتی وارد دالان مخفی میشوید مرتاض پیری ار میبینید، با او صحبت کنید و بعد از آن از شما سئوالی پرسیده میشود و مثل آزمونهای قبل، کلمه Light Of Abyss را تایپ کرده و Enter را فشار دهید. او پرستاران را خبر میکند و شما باید به اتاق دکتر Gygax بروید و در گوشه سمت چپ اتاق، کنار چراغ دیواری سمت چپ دو طناب زنگ وجود دارد که یکی از دیگری کوچکتر میباشد. طناب کوچکتر را ۳ بار بکشید و سپس طناب بزرگتر را، تا در آسانسور باز شود بهداخل آسانسور رفته و به طبقه بالا بروید. وارد رختشویخانه شوید، بهصورت نشسته به سمت سلول سمت راست بروید و با استفاده از قاشق مجموعه، در را باز کنید. وارد سلول شده و با بیمار صحبت کنید و پس از پایان گفتگو مجدداً کلیک کنید تا با بیمار فرار کند. از پلههای سمت راست بالا رفته و به سمت در روبهرو بروید، به راست بچرخید تا کلاه و لباس داخل قفسه را بردارید. پس از برداشتن کلاه و تغییر چهره از دری که در موقعیت روبهروی شماست خارج شوید. در این لحظه وارد سالن انتظار میشوید و مأموریت در Edelweiss به پایان میرسد.
پس از گفتگوی هولمز با واتسون دوباره از شما سئوالی پرسیده میشود که شما باید کلمهٔ New Orleans را تایپ کنید و بازی به صحنهٔ New Orleans وارد میشود، باید توجه داشته باشید که در مجموعه، ابزار پول و رسید پول نیز اضافه شده است.
از سمت راست خود حرکت کنید و به خیابان سمت چپ وارد شوید. سمت چپ شما یک بانک وجود دارد با نگهبان بانک صحبت کنید. پول را از مجموعه انتخاب و به نگهبان بدهید و اطلاعات بیشتری از او بگیرید. روبهروی بانک سمت راست یک در چوبی بزرگ قرار دارد که روی دیوار آن تابلوی Quai Des Cajnus نصب شده، از آن وارد شوید.
مجید میرزائی
تعمیرکار درب برقی وجک پارکینگ
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
فروش انواع ژنراتور دیزلی با ضمانت نامه معتبر
مسعود پزشکیان ایران پزشکیان دولت چهاردهم دولت رئیس جمهور ترور انتخابات دولت سیزدهم سعید جلیلی انتخابات ریاست جمهوری مجلس شورای اسلامی
زلزله تیراندازی شاهچراغ تهران شهرداری تهران هواشناسی تب دنگی وزارت بهداشت بازنشستگان سازمان هواشناسی شورای شهر تهران پلیس راهور
قیمت خودرو قیمت طلا یارانه نقدی ترافیک حقوق بازنشستگان قیمت دلار خودرو ایران خودرو سایپا برق بازار خودرو قیمت
امام حسین امام حسین(ع) روز عاشورا مهران غفوریان لیلی رشیدی مداحی تلویزیون فیلم سینمایی مختارنامه دفاع مقدس سینمای ایران سینما
فناوری دانش بنیان فضا
دونالد ترامپ ترامپ رژیم صهیونیستی غزه فلسطین آمریکا ترور ترامپ جنگ غزه روسیه اسرائیل ایالات متحده آمریکا جو بایدن
پرسپولیس استقلال فوتبال رامین رضاییان یورو 2024 علیرضا بیرانوند تیم ملی اسپانیا تیم ملی انگلیس باشگاه پرسپولیس لیگ برتر نقل و انتقالات مهدی طارمی
همستر کامبت ناسا دیابت هوش مصنوعی ایلان ماسک کد مورس اپل شیائومی سامسونگ
گرمازدگی تخم مرغ طب سنتی کاهش وزن طول عمر