سه شنبه, ۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 21 May, 2024
اشتباهات رایج مدیریتی و جلوگیری از آنها
اساسی ترین دلیل ترک کسب و کار از سوی کارمندان، مدیریت ضعیف است، نقطه تمام. و بیشتر افرادی که شاغل بوده اند، با این مساله بر خورد کرده اند. هر زمان که من از سمتی استعفا دادم، به دلیل حقوق یا مزایای کم آن نبوده است. بلکه به دلیل رفتار مدیری بوده که باعث از دست رفتن انگیزه ام شده بود.
هفت رفتار مدیریتی که باعث می شوندکارمندان شغل شان را ترک کنندعمل نکردن به وعده ها
اگر شما به وعده های خود عمل نکنید، چطور انتظار دارید اطرافیان تان به وظایف شان پایبند باشند؟ این رفتار ممکن است به فرهنگی بینجامد که مسوولیت پذیری را در اعضای تیم کاهش دهد و کاهش مسوولیت پذیری به عملکرد ضعیف تیم خواهد انجامید. همچنین کاهش میزان اعتماد دیگران به شما نیز از عواقب این رفتار است.
نادیده گرفتن افرادی که عملکرد ضعیف دارند
این افراد ممکن است باعث کاهش انگیزه افراد حرفه ای و تاثیر گذار تیم تان شوند. آن ها بر کار دیگر افراد تیم و موفقیت کلی آن اثر می گذارند. هرچه دیرتر بخواهید به این موضوع رسیدگی کنید، بیشتر امکان دارد که افراد خوب تیم تان را از دست بدهید.
داشتن جلسات نامنظمزمانی که مدیران تصمیم می گیرند جلسات گروهی شان را به طور نامنظم برگزار کنند، این موضوع را نشان می دهند که ارتباط میان اعضای میان اعضای تیم برایشان بی اهمیت است. و زمانی که اعضای تیمی به طور مرتب با یکدیگر ارتباط برقرار نکنند، احتمال دارد که از تصمیم گیری های مهم و به روز رسانی های ایجاد شده در فرآیند کارها اطلاع پیدا نکرده و نتوانند از یکدیگر چیزی بیاموزند.
نادیده گرفتن نظرات و پیشنهادات دیگرانخودخواه هستید
آیا بیش از حد برای کارمندان تان سخنرانی می کنید یا با لحن تحقیر آمیزی با آن ها صحبت می کنید؟ و آیا به نظرتان کارمندان تان همیشه بیشتر از شما دچار اشتباه می شوند؟ باید بدانید که اگر دیر به سر قرار یا جلسه خود بروید و وقت دیگران را هدر دهید، خودخواهی خود را به نمایش گذاشته اید. نکته اصلی این است:خودخواهی عدم احترام شما به دیگران را نشان می دهد.
کارها را به شکلی موثر به دیگران محول نمی کنیدوظیفه اصلی شما به عنوان مدیر این است که کارها را از طریق تلاش های دیگران به سرانجام برسانید. این به معنای واگذار کردن کارها به افرادتان است. بسیاری از مدیران جدید با این مسوولیت مشکل دارند. حال این موضوع چه در زمان برنامه ریزی رخ دهد و چه در زمان انجام کار.
بسیاری از مدیران واگذاری کارها به دیگران را کار خطرناکی می دانند و این بی میلی نسبت به واگذاری کارها اغلب از ترس ناشی می شود:داشته باشید که واگذار کردن به معنای از سر باز کردن وظایف یا تصمیمات نیست. بلکه باید فردی که کارها را به او واگذار می کنید به خوبی بشناسید، بدانید که چه میزان اطلاعات به او بدهید و هر چند وقت یکبار میزان پیشرفت و جایگاه فرد را بررسی کنید.
آیا حداقل یک از این موارد با نوع مدیریت شما همخوانی دارد؟ اگر چنین است، برنامه ای برای چگونگی تغییر این رفتارها و دوری از خطر از دست دادن کارمندان خوب خود ترتیب دهید. در نهایت به یاد داشته باشید که تغییر رفتار نیازمند نظم و ترتیب ، تعهد و زمان است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران سیدابراهیم رئیسی سقوط بالگرد رئیسی شهادت سقوط بالگرد بالگرد حسین امیرعبداللهیان دولت سیزدهم شهادت رئیسی شهادت سید ابراهیم رئیسی
کنکور تهران هواشناسی پلیس هلال احمر سیل قوه قضاییه سیل مشهد آموزش و پرورش بارش باران
شهادت رئیس جمهور پیام تسلیت یارانه بورس قیمت خودرو قیمت دلار خودرو دلار قیمت طلا حقوق بازنشستگان بازار خودرو ایران خودرو
آیت الله سید ابراهیم رئیسی تلویزیون سینما سینمای ایران لیلا حاتمی هنرمندان زری خوشکام نمایشگاه کتاب رسانه ملی
قرآن تجهیزات پزشکی
آمریکا اسرائیل رژیم صهیونیستی روسیه ترکیه لبنان غزه فلسطین جنگ غزه حماس چین اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال رییس جمهور لیگ برتر لیگ برتر ایران لیگ برتر انگلیس فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس بازی تراکتور منچسترسیتی
هوش مصنوعی سامسونگ تبلیغات اپل موبایل نمایشگاه ایران هلث اینترنت هواپیما
مردان رژیم غذایی خواب آلزایمر استرس کاهش وزن افسردگی