سه شنبه, ۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 21 May, 2024
مجله ویستا

عنوان بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در تقویت برند بانکها


عنوان بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در تقویت برند بانکها

در این مقاله با رویکرد توصیفی و مطالعات کتابخانه ای و ارائه مدلی مفهومی به بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در تقویت برند بانکها پرداخته است

در این مقاله با رویکرد توصیفی و مطالعات کتابخانه ای و ارائه مدلی مفهومی به بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در تقویت برند بانکها پرداخته است. ارتباطات یکپارچه بازاریابی روشی برای نگاهی جامع به فرآیند بازاریابی از دیدگاه مشتری می باشد. این روش شامل هماهنگی تمامی فعالیت های ترویجی است (تبلیغات رسانه ای، پست مستقیم، فروشندگی فردی،پیشبرد فروش و روابط عمومی) تا پیامی، مشتری- محور ، واضح، منسجم و یکپارچه از شرکت ها و محصولاتشان ارائه کند.

کلید واژه ها: ارتباطات یکپارچه، تقویت برند، بازاریابی، بانک.

عنوان فایل
عنوان: بررسی تاثیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در تقویت برند بانکها application/pdf
1.pdf
636 KB
دانلود

مسعود رستمی